|
Højttalere til skrivebord |
Post Reply ![]() |
Author | |
anzelz ![]() Bruger ![]() Joined: 01-August-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06-Maj-2014 at 13:35 |
Hej jeg søger et par anbefalinger til nogle skrivebordshøjttalere.
Jeg bor sammen med andre studerende og har et 5.2 surroundanlæg med Monitor Audio Radius og en Panasonic SA-XR59 receiver. Da der er meget lydt og mit skrivebord står parallelt med anlægget vil jeg gerne kunne høre musik på skrivebordet når jeg arbejder ved min computer (via front B udgangen). Jeg tænker derfor at finde noget lækkert brugt til omkring de 1000kr i alt. Hvad er værd at kigge efter?
Det er selvfølgelig oplagt at gå efter nogle højttalere i serien, men det er jo også sjovt at prøve nyt. |
|
Monitor Audio Radius
Front 270 Center 250 Baghøjttalere 180 Harman Kardon DPR 2005 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19680 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dem her
http://www.dba.dk/hoejttaler-dali-lektor-1/id-1007694832/ Klaus |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |