recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  New Posts New Posts RSS Feed - philips 60pfl8708
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

philips 60pfl8708

Post Reply Post Reply
Author
Bruger
Bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote BLACKBIRD Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: philips 60pfl8708
    Posted: 26-Maj-2014 at 21:15
hej er der nogle der har noget erfaring med dette tv,syntes at det lyder billigt.
Når jeg ser billeder på philips hjemmeside ser det ud til at ambilight sidder midt på skærmen,hvis det er rigtigt hvad med ophæng og kabler vil det ikke skygge
Back to Top
mkirkelund View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mkirkelund Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Maj-2014 at 21:54
Der følger ophæng med i kassen som gør det muligt at skjule kabler så ledes at ambilight lyset ikke rammer kablerne :-)
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Maj-2014 at 23:10
Originally posted by BLACKBIRD BLACKBIRD wrote:

hej er der nogle der har noget erfaring med dette tv,syntes at det lyder billigt.

Og billedet er ligegyldigt?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
mkirkelund View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mkirkelund Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Maj-2014 at 23:21
Billedet er faktisk ret godt set i forhold til det er endt LCD TV. Med ISF profilerne står det ret godt.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.