|
Infinity kappa 8.2 i |
Post Reply ![]() |
Author | |
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-September-2012 Location: ikast, danmark Status: Offline Points: 673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23-Maj-2014 at 20:17 |
Nogen der har erfaringer med ovenstående højtaler, og et evt prisleje for en højttaler af samme model i fejlfri stand? Jeg har været så heldig at kunne erhverve mig et sæt for hvad jeg tror er en god pris, men høre gerne lige jeres bud inden et evt køb,:)
|
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-September-2012 Location: ikast, danmark Status: Offline Points: 673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er der slet ingen som kender til infinity og kan give mig et godt bud på om det er en fornuftig højtaler,
vil lige tilføje at min musik genre hovedsagelig er lidt rock, country, blus og i den dur.
|
|
![]() |
|
Livedk ![]() Ny bruger ![]() Joined: 26-Maj-2014 Status: Offline Points: 3 |
fine højttalere, ikke de mest neutrale men meget dynamiske vil passe perfekt ind i den genre musik du hører.
kan du få et sæt omkring de 3k kan du være ganske godt tilfreds, men de kræver en kraftfuld forstærker
|
|
![]() |
|
ok takker, jeg har FÅET et sæt af ovenstående højtalere, de bliver lige nu trukket af min avr via zone 2 udgangen, men kan godt høre den ikke helt kan klare opgaven. tænker at en effekt forstærker ville kunne give mig et gevaldigt løft, og ellers må jeg have fat i en stereo forstærker, men hvilken ved jeg ikke,
er det nogen med et godt bud på hvilken forstærker der matcher mine infinity højtalere og kan trække dem uden problemer, eneste krav til forstærkeren er at den skal være airplay kompatible, evt have internet radio og kunne styres via ipad.
|
|
DALI Concept CT centerhøjttaler, DALI Concept 8 front, Dali Concept 2 front high, Dali Concept 6 surround, Dali Concept 1 surround back, 2 Dali Concept sub 12, Marantz sr7007, In-focus in78 projektor
|
|
![]() |
|
Slet ingen bud fra jer kyndige stereo entusiaster?
|
|
DALI Concept CT centerhøjttaler, DALI Concept 8 front, Dali Concept 2 front high, Dali Concept 6 surround, Dali Concept 1 surround back, 2 Dali Concept sub 12, Marantz sr7007, In-focus in78 projektor
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |