|
Gode tilbud hos Wupti. |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Author | |
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-August-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 1193 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21-Maj-2014 at 18:09 |
Hvis der er nogen, der er på udkig efter nyt tv:
Wupti har Samsung UE55F9005 til 12.899 inkl. levering: http://www.wupti.com/produkter/tv-og-hifi/tv/led/samsung-ue55f9005-uhd-led-tv?cid=901504000313&treatment=53199ac2g6b592105 Eller Sony KDL-55W955B til 12.999 inkl. levering: http://www.wupti.com/produkter/tv-og-hifi/tv/led/sony-kdl-55w955b-3d-led-smart-tv?cid=901504000313&treatment=53199ac2g6b592105 Må siges at være gode priser ![]() |
|
![]() |
|
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 04-April-2011 Status: Offline Points: 145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mon ikke Samsung UE55F9005 kommer på tilbud i Bilka d. 30 Maj?
Gætter på 9.998,- |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-August-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 1193 |
Puha det lyder billigt ![]() |
|
![]() |
|
strandgaard ![]() Ny bruger ![]() Joined: 22-Maj-2014 Status: Offline Points: 3 |
Er det et rent gæt - eller er det kun prisen du gætter på? |
|
![]() |
|
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Joined: 22-Januar-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 913 |
Det gjorde den, men i et stærkt begrænset udbud. Der er nok mange der har kørt forgæves. Hvis man skal tro medarbejderen i bilka, er der nogen der kender tilbuddene 6 uger før de kommer. Deres blad er gammelt når det uddeles. Det er bare noget jeg har fra en bilka medarbejder.
Edited by rasmuzzen - 31-Maj-2014 at 21:39 |
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Januar-2011 Location: Vejle Status: Offline Points: 4283 |
Mange reklamers produktion starter ca 6 mdr før uddeling. Så kunne sagtens tro, at tilfældet også er sådan i dansk supermarked.
(Sådan var det ihvertfald i den kæde som jeg arbejdede i, og flere andre kæder som venner har arbejdet i. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
6 mdr!!!
Jeg har fået at vide reklamer trykkes 4 uger før de omdeles. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Joined: 19-Juni-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 6691 |
Et par dage før. Og annonceugeblade, der omdeles tirsdag og onsdag, trykkes mandag aften. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 10-December-2008 Location: Fredericia, DK Status: Offline Points: 1758 |
Er meget muligt de måske bliver trykt kort tid inden, men tilbuddene ligger i hvert fald fast flere uger inden.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Januar-2011 Location: Vejle Status: Offline Points: 4283 |
Udtrykte mig uklart beklager.
Kampagnen kendes i op mod 6 mdr før udgivelse af reklame. Forstået således at kædernes hovedkontor starter forhandling om produkter op. (Mange produkter planlægges for flere perioder af gangen) Så har kontoret mulighed for at planlægge om der skal fordeles varer(altså stk antal som butik ikke selv kan styre) Herefter kommer periode hvor butik selv supplerer op, i nogle tilfælde kan rette antal af fordelte varer ned. Og i perioden arbejder layouter med reklamens udtryk. Nogle trykkes på trykkerier i udlandet. Trykningen kan jeg ikke. Huske hvornår sker. (Sådan var det, da jeg var i branchen og arbejdede med fordelingen og bestillinger) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
TV'et var vel ikke på markedet for et halvt år siden. Mon ikke de arbejder med strammere deadlines i dag af konkurrence hensyn.
|
|
![]() |
|
Du har nok helt ret, men aftalen kan sagtens være forhandlet for mange uger/ flere måneder siden. Pointen var mest, at de starter op længe før end vi dødelige kender til det :)
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |