|
Min OPPO 105 |
Post Reply ![]() |
Page 123 6> |
Author | ||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Joined: 10-April-2008 Location: Århus C Status: Offline Points: 801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 25-Marts-2013 at 13:57 |
|
Så er den bestildt i TC
glæder mig allerede til den kommer, kodefri på både DVD og Bly-ray SÅDAN ![]() Hilsen Jonas Bojer |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jamen stort tillykke med den lille ny, forstod bare ikke helt, at du skiftede fra 95 - 105, der er ikke den helt store forskel på det som er vigtigt i en 95/105, det analoge
![]() |
||
![]() |
||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Joined: 10-April-2008 Location: Århus C Status: Offline Points: 801 |
|
Jeg kommer til at teste den på lidt andre måder end de fleste andre gør. Jeg vil have andre "HIGH-end" maskiner forbi ;O) Syntes slet ikke der er focus nok på lyddelen ;O) Hilsen Jonas Bojer |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 15-August-2004 Location: Aarhus Status: Offline Points: 12375 |
|
105'eren er jo en totalt smækker high-end maskine. Den har ingen blæsere! Det er fuldstændig tosset. Sådan en ville jeg fandme gerne have. |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 02-Januar-2005 Location: Randers Status: Offline Points: 6330 |
|
Især når den osse er til Bly-ray
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
|
Jo, men vi er vel enige om, at den væsentligste forskel til BDP-93/103 er de fornemme Sabre Dac´s ikke sandt, og de er mig bekendt de samme om man vælger BDP-95/105.
![]() |
||
![]() |
||
|
Den nye er også 25mm højere hvad mon der fylder extra?
Hilsen Jonas Bojer
|
||
![]() |
||
|
Jeg forestiller mig lidt mere luft "Indendørs" netop da der ikke er blæser, og så et par andre ting til Netflix og det øvrige af samme slags
![]() |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 15-August-2004 Location: Aarhus Status: Offline Points: 12375 |
|
Netflix fylder da ikke en disse mere. Det er den passive køling der tager ekstra plads.
|
||
![]() |
||
|
Ahh, der vel et par dimser, men ellers skrev jeg jo køling
![]() |
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Joined: 30-Juli-2010 Status: Offline Points: 1809 |
|
Hvilke "dimser" skal der bruges for at køre netflix som ikke kan varetages af den eksisterende hardware??
|
||
![]() |
||
|
Ikke nogen. Det kræver højest en lillebitte DRM-chip.
Der har jo været Oppoer med Netflix i helt normal størrelse. Det ved Hother også godt. Edited by Naiera - 26-Marts-2013 at 00:46 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 6> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |