recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > Smart TV
  New Posts New Posts RSS Feed - ny hbbtv app på samsung tv
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

ny hbbtv app på samsung tv

Post Reply Post Reply Page  123 4>
Author
Super bruger
Super bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kbking Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: ny hbbtv app på samsung tv
    Posted: 16-Juni-2014 at 23:44
Jeg ved ikke om det er en gammel nyhed men jeg var inde på samsungs appstore her til aften og på mit 32F5505 er der nu kommet en HBBTV app.

Back to Top
atdjei View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote atdjei Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Juni-2014 at 00:07
Fedt nok, så skal de bare lave en firmware så vi kan slå Data Service til:-)
Back to Top
Rasmus Larsen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rasmus Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Juni-2014 at 08:05
Kommer data service menupunktet ikke frem, når man installerer HbbTV app'en? Er der nogen som kan tjekke? Smile
Back to Top
Peter49 View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Peter49 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Juni-2014 at 08:42
Originally posted by Rasmus Larsen Rasmus Larsen wrote:

Kommer data service menupunktet ikke frem, når man installerer HbbTV app'en? Er der nogen som kan tjekke? Smile

Jo det dukker op når man har installeret app'en.
Back to Top
allando View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote allando Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Juni-2014 at 09:22
Jeg har et Samsung 65HU8505. HbbTV appen findes, men data service findes ikke i system-menuen. Er der nogen med 2014 model hvor HbbTV virker?
Back to Top
Rasmus Larsen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rasmus Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Juni-2014 at 09:36
Originally posted by Peter49 Peter49 wrote:

Originally posted by Rasmus Larsen Rasmus Larsen wrote:

Jo det dukker op når man har installeret app'en.

Også på F-modeller?
Back to Top
atdjei View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote atdjei Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Juni-2014 at 09:40
Data menuen kommer ikke på mit UE55ES8005 fra 2012 med Evaluation kit.

Det virkede før jeg fik Evaluation kit.
Back to Top
Peter49 View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Peter49 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Juni-2014 at 09:47
Jeg har prøvet at finde app'en på E8005 som er opgraderet med smart evolution kit 2013. Dette svarer vel til F8005 på smart tv delen. Her er ingen app !
Back to Top
atdjei View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote atdjei Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Juni-2014 at 09:52
@Peter49 , Du skal først i appen Samsung Apps, og derefter i Information, der fandt jeg HBB TV
appen.
Back to Top
Peter49 View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Peter49 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Juni-2014 at 09:53
Originally posted by allando allando wrote:

Jeg har et Samsung 65HU8505. HbbTV appen findes, men data service findes ikke i system-menuen. Er der nogen med 2014 model hvor HbbTV virker?

Jeg har også 65HU8505. Her er der kommet et nyt menu punkt der hedder datatjeneste, som jeg har aktiveret. Ligger lige efter autobeskyttelsestid i system menu.
Back to Top
allando View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote allando Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Juni-2014 at 10:01

Jeg har også 65HU8505. Her er der kommet et nyt menu punkt der hedder datatjeneste, som jeg har aktiveret. Ligger lige efter autobeskyttelsestid i system menu.

På mit TV efter autobeskyttelsestid er Skift PIN...øv...jeg har ikke punktet datatjeneste...hvad kan jeg gøre?
Back to Top
Sylvest View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sylvest Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Juni-2014 at 10:03

På mit TV efter autobeskyttelsestid er Skift PIN...øv...jeg har ikke punktet datatjeneste...hvad kan jeg gøre?

Jeg skulle lige køre en software opdatering først på mit 55HU7505 før datatjeneste menupunktet kom frem.

< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.