|
UE55F7005 |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |||
caddy83 ![]() Bruger ![]() Joined: 07-Juli-2014 Location: Denmark Status: Offline Points: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08-Juli-2014 at 14:26 |
||
Hey alle
Jeg vil hører om det er et tv som kan anbefales, jeg skal have et nyt til de ca 12 kg nemlig
|
|||
![]() |
|||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 17-Oktober-2010 Location: DK Status: Offline Points: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
http://flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1169844738
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
||
Har selv et sådan i 40", et par år ældre, ikke noget at klage over.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Joined: 22-Januar-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 913 |
||
hifi-priser.dk, her koster det ofte 10k ikke 12k
|
|||
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Joined: 04-Februar-2004 Status: Offline Points: 10523 |
||
Jeg har selv dette TV, men er ikke 100% tilfreds. Jeg er godt træt af Samsungs software som betyder, at dette TV - trods dobbelt tuner på både DVB-C,-T og -S ikke kan mixe en kanalliste med kanaler fra flere tunertyper, og det kan heller ikke lade sig gøre at optage fra en kanal som ligger på en tunertype, f.eks. DVB-C, samtidig med man ser en kanal fra en anden tunertype, f.eks. DVB-S. Endvidere er skift mellem tunertyperne alt for besværlig. EPGen er heller ikke noget at råbe hurra for. Den er alt for uoverskuelig, og jeg savner enkelt kanal EPG. Alt dette kunne efter min mening klares med en softwareopdatering, hvis ellers Samsung gad. Skal tilføje, at alt dette klarer min Gigablue boks perfekt. Jeg kan heller ikke se en film fra f.eks. Netflix mens jeg optager en udsendelse på TVet. Skal også tilføje, at billedet på Samsung TVet er fremragende, desværre er betjening og brugervenlighed det langtfra. Flemming Edited by fltk - 08-Juli-2014 at 21:21 |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
||
EPGen dækker heldigvis alle kanaler, det er for langsomt og besværlig med en kanal af gangen. Der skal være hurtig overblik på hvad der kommer. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
troopa ![]() Bruger ![]() Joined: 06-April-2014 Status: Offline Points: 92 |
||
Har selv lige købt det i 55" til 10k da jeg mente det var den bedste deal på markedet. Jeg er meget tilfreds, havde et midlertidigt 55la790w som ligesom f7005 er den næst bedste HD model fra 2013 bare fra LG.
F7005 er klart bedre, specielt på sort niveau og motion. Fodbold kampe er bare meget bedre her, og der er ikke motion blur og andre problemer jeg oplevede på 55la790w. 3d er også langt mere detaljeret grundet at aktiv kører i full opløsning kontra halv opløsning ved de passive systemer. Angående alt det med optage osv er ikke noget jeg bruger, så det skal jeg ikke kunne sige. Til gengæld vil jeg give ovenstående ret i at "smart" fjernbetjeningen ikke er så god igen, magic remote fra LG er i hvertfald langt bedre, men det er et genialt godt tv til 10k. Jeg brugte iøvrigt indstillingerne fra flatpanels.dk og deres f8005 test som har samme panel, det eneste jeg har ændret er at holde sharpness på 20 istedet for 0 samt at jeg bruger standard motion i stedet for off. Men de 2 ting er en smagssag. Købte det her og jeg bestilte det om morgenen og havde det dagen efter. Og her er de indstillinger jeg har brugt til at indstille det Edited by troopa - 08-Juli-2014 at 21:28 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
||
Nej ikke på min Triax 505. Rart med begge muligheder. Hvis overblik ønskes kanalvis, hent app'en TVTID |
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Joined: 04-Februar-2004 Status: Offline Points: 10523 |
||
Det er ikke særligt hurtigt hvis man om morgenen skal se hvad der sendes om aftenen. Her er single EPG langt bedre. Desuden står det rodet og man navigerer i ½ times spring i stedet for at springe videre til næste udsendelse på kanalen. Som nævnt - min Gigablue boks gør det 100 gange bedre. Her er der mulighed for både multi EPG og single EPG. Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
||
Den kunne jeg godt tænke mig.Hvor kan den hentes til et Samsung TV? Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
||
Ligger den ikke i "butikken? Jeg har den på iPad |
|||
![]() |
|||
||
Jeg er målløs!!! Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |