|
Billig højttaler til værksted |
Post Reply ![]() |
Author | |
Kjeldbjerg ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 11-Februar-2004 Location: Middelfart, DK Status: Offline Points: 257 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23-Juli-2014 at 14:14 |
Jeg overtager snart nyt hus og får derved også et større værksted end jeg har nu. Der skal selvfølgelig være musik derude, men jeg er ikke interesseret i at ofre alverden på det.
Jeg tænker at mit budget er maks. 1.000 kr for 2 højttalere + forstærker, og den oplagte løsning ville være bare at finde det nærmeste kræmmermarked og så købe de første højttalere jeg fik øje på, men tænkte at jeg ville høre herinde først, om der findes nogle skjulte skatte på brugtmarkedet jeg skal søge efter først? I og med at det er til et værksted, er jeg fuldstændig ligeglad med udseende, stander eller gulv, og alt det designmæssige, og jeg kommer som sådan ikke til at fordybe mig i lyden derude, så kort og godt leder jeg egentlig bare efter den højttaler hvor jeg får mest for pengene
|
|
Win if you can, lose if you must, but always cheat
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19680 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Joined: 06-December-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 751 |
Jeg bruger et sæt Eltax Monitor III på mit arbejde.. synes de spiller rigtig godt til prisen.
|
|
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 21-Oktober-2008 Location: DK Status: Offline Points: 1600 |
Et par beovox S-45-2 spiller godt til prisen.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |