|
Ingen lyd via hdmi samsung ue55f7005 |
Post Reply ![]() |
Author | |
vesterby ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 01-Marts-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 147 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10-August-2014 at 22:00 |
Hej
Jeg kan simpelthen ikke få lyd ud af mit fjernsyn, når jeg vil se film via min wd player Har prøvet med 2 forskellige wd player,forskellige kabler,forskellige hdmi indgange men intet virker når jeg slutter boxen til et af mine andre samsung tv virker det fint. Men på 7005 er det kun mit appletv og dvd afspiller jeg kan få lyd fra. Nogen som kan hjælpe, ![]() p.s Det har virket !!! Og jeg har prøvet nulstilling af tv'et
Edited by vesterby - 10-August-2014 at 22:02 |
|
Vesterby
Samsung UE55F7005 |
|
![]() |
|
vesterby ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 01-Marts-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 147 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bump
|
|
Vesterby
Samsung UE55F7005 |
|
![]() |
|
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 04-April-2011 Status: Offline Points: 145 |
Hvilken WD player?
Skal man vælge lydudgang i WD Players menu? |
|
![]() |
|
Hej
Det er en WD TV Live HD Media Player Satte en samsung bluray afspiller til igår, og der er ingen problemer
|
|
Vesterby
Samsung UE55F7005 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |