|
ny hbbtv app på samsung tv |
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Author | |||
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 11-Januar-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16-Juni-2014 at 23:44 |
||
Jeg ved ikke om det er en gammel nyhed men jeg var inde på samsungs appstore her til aften og på mit 32F5505 er der nu kommet en HBBTV app.
|
|||
![]() |
|||
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 26-Oktober-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Fedt nok, så skal de bare lave en firmware så vi kan slå Data Service til:-)
|
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Joined: 23-Januar-2010 Location: Danmark Status: Offline Points: 4662 |
||
Kommer data service menupunktet ikke frem, når man installerer HbbTV app'en? Er der nogen som kan tjekke?
![]() |
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
|||
Peter49 ![]() Super bruger ![]() Joined: 01-Juni-2008 Status: Offline Points: 256 |
||
Jo det dukker op når man har installeret app'en.
|
|||
![]() |
|||
allando ![]() Super bruger ![]() Joined: 27-Marts-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 380 |
||
Jeg har et Samsung 65HU8505. HbbTV appen findes, men data service findes ikke i system-menuen. Er der nogen med 2014 model hvor HbbTV virker?
|
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Joined: 23-Januar-2010 Location: Danmark Status: Offline Points: 4662 |
||
Også på F-modeller?
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
|||
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 26-Oktober-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 272 |
||
Data menuen kommer ikke på mit UE55ES8005 fra 2012 med Evaluation kit.
Det virkede før jeg fik Evaluation kit. |
|||
![]() |
|||
Peter49 ![]() Super bruger ![]() Joined: 01-Juni-2008 Status: Offline Points: 256 |
||
Jeg har prøvet at finde app'en på E8005 som er opgraderet med smart evolution kit 2013. Dette svarer vel til F8005 på smart tv delen. Her er ingen app !
|
|||
![]() |
|||
||
@Peter49 , Du skal først i appen Samsung Apps, og derefter i Information, der fandt jeg HBB TV
appen. |
|||
![]() |
|||
||
Jeg har også 65HU8505. Her er der kommet et nyt menu punkt der hedder datatjeneste, som jeg har aktiveret. Ligger lige efter autobeskyttelsestid i system menu.
|
|||
![]() |
|||
allando ![]() Super bruger ![]() Joined: 27-Marts-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 380 |
||
På mit TV efter autobeskyttelsestid er Skift PIN...øv...jeg har ikke punktet datatjeneste...hvad kan jeg gøre? |
|||
![]() |
|||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 21-Oktober-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 892 |
||
Jeg skulle lige køre en software opdatering først på mit 55HU7505 før datatjeneste menupunktet kom frem. < ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;"> |
|||
.
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |