recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Samsung HU8505 Netflix virker ikke ?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Samsung HU8505 Netflix virker ikke ?

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
iceman24 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 27-September-2005
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 938
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iceman24 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Samsung HU8505 Netflix virker ikke ?
    Posted: 21-September-2014 at 17:24
Har købt mig et Samsung HU8505 dog kan jeg ikke få netflix til at virke..


hver gang jeg starter den op siger den bare fejl og når jeg prøver at fejlsøge så skriver den der er ingen forbindelse til Netflix Servere men jeg har internet adgang den er der grøn ved..

nogen der har en ide ?

j
Back to Top
torbenan View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 12-Maj-2014
Location: Kbh
Status: Offline
Points: 124
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote torbenan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-September-2014 at 17:59
Hvis det er en helt nyt TV så vent 24 timer. Ved ikke hvorfor, men det var det der skulle til på mit H7005.
Back to Top
iceman24 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 27-September-2005
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 938
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iceman24 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-September-2014 at 18:58
super tak vil jeg prøve.. det er helt nyt stod i kø i 40 min i morges :-)

undrede mig lidt da jeg ikke engang når at komme til log-in

Back to Top
Bladerunner View Drop Down
Super bruger
Super bruger
Avatar

Joined: 29-Januar-2012
Location: Midtsjælland
Status: Offline
Points: 306
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bladerunner Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-September-2014 at 22:12
Jeg havde prik det samme problem med mit 7505.
Opdaterede firmware og endte også med en strøm af og på.
Nu spiller det bare max Smile
Back to Top
iceman24 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 27-September-2005
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 938
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iceman24 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-September-2014 at 22:38
hmm jeg kan sgu ikke få liv overhovedet nu.... prøvede at nulstille Smart Hub endda to gange det har bare resulteret i SORT SKÆRM når jeg starter app'en den viser hverken den røde skærm eller ligende...

kan det passe Netflix app kun fylder 64 kb ?? det står der nemlig når jeg tjekker inde under app video katagori.

mit 8505 opdaterede ved første opstart til nyeste firmware 1160, sjovt nok er den nyeste på samsung.dk 1156

vil det hjælpe at nulstille hele tv'et
Back to Top
Bladerunner View Drop Down
Super bruger
Super bruger
Avatar

Joined: 29-Januar-2012
Location: Midtsjælland
Status: Offline
Points: 306
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bladerunner Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-September-2014 at 07:34
Har du haft taget strømmen helt ?
Back to Top
iceman24 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 27-September-2005
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 938
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iceman24 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-September-2014 at 19:51
prøvede at tage strømmen fra tv'et hvilket resultere i at Netflix starter fint op og kører som den skal..

Dog virker det så ikke igen hvis man går ud af programmet og åbner den igen så er der bare sort skærm...


Back to Top
Allan m View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 29-Oktober-2011
Status: Offline
Points: 86
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Allan m Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-September-2014 at 20:29
hvis man er i tvivl om NETFLIX virker , så brug denne side :-)

http://downdetector.dk/

Back to Top
iceman24 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 27-September-2005
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 938
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iceman24 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-September-2014 at 20:31
det er ikke netflix der er problemer med da det virker på PS4 og alle andre af mine enheder

overvejer at prøve og nulstille mit tv helt og se om det løser problemet
Back to Top
Bladerunner View Drop Down
Super bruger
Super bruger
Avatar

Joined: 29-Januar-2012
Location: Midtsjælland
Status: Offline
Points: 306
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bladerunner Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-September-2014 at 22:26
Originally posted by iceman24 iceman24 wrote:

prøvede at tage strømmen fra tv'et hvilket resultere i at Netflix starter fint op og kører som den skal..

Dog virker det så ikke igen hvis man går ud af programmet og åbner den igen så er der bare sort skærm...

Mystisk..... jeg kan bekræfte at Netflix app er på sølle 64k.

Min siger 29/8 - V4.07461
Back to Top
iceman24 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 27-September-2005
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 938
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iceman24 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-September-2014 at 23:10
forstår simpelthen ikke den ikke kører... og jeg kan sgu ikke finde ud af og nulstille hele tv'et, kan kun nulstille Smart HUB... problemet med Netflix går i sort kom efter jeg nulstillede Smart HUB

kan man ikke nulstille hele tv'et ?
Back to Top
Bladerunner View Drop Down
Super bruger
Super bruger
Avatar

Joined: 29-Januar-2012
Location: Midtsjælland
Status: Offline
Points: 306
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bladerunner Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-September-2014 at 12:05
Jeg tror du skal installere denne opdatering hvis du ikke har gjort det:

Opgraderingsfil (USB)
All Windows, 1014.49 MB, exe, Multisprogdisplay
Version : 1151.7
2014.08.08 tooltipbox

Jeg er med på at den opgraderede til 1160 under installation men jeg skulle lægge en fix på i samme størrelse som denne før mit TV virkede som det skulle.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.