recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  New Posts New Posts RSS Feed - LG 60PB560V erfaringer?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

LG 60PB560V erfaringer?

Post Reply Post Reply Page  123 4>
Author
Bruger
Bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote markomega Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: LG 60PB560V erfaringer?
    Posted: 14-August-2014 at 21:47
Hejsa,

Jeg er svært fristet til at investere i et LG 60PB560V efter MEGET lang tids overvejelse omkring mine præferencer (størrelse, teknologi, features etc.). TVet er stort, billigt og ganske nydeligt at se på, og forhåbentlig er genskin acceptabelt.

Men kunne man være så heldig at der sidder en eller to der allerede ejer denne model, som måske kunne vippe mig det sidste stykke ud over kanten? Eller som måske kan trække mig væk i tide? :)

Jeg hører meget gerne om konkrete erfaringer med modellen, eller andre motiverende/demotiverende udsagn.

Jeg har forsøgt at søge mig frem til informationer, både her og på google, men uden større held.

På forhånd tak!

Mvh Mark
Back to Top
David J View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote David J Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-August-2014 at 01:24
Originally posted by markomega markomega wrote:

Hejsa,

Jeg er svært fristet til at investere i et LG 60PB560V efter MEGET lang tids overvejelse omkring mine præferencer (størrelse, teknologi, features etc.). TVet er stort, billigt og ganske nydeligt at se på, og forhåbentlig er genskin acceptabelt.

Men kunne man være så heldig at der sidder en eller to der allerede ejer denne model, som måske kunne vippe mig det sidste stykke ud over kanten? Eller som måske kan trække mig væk i tide? :)

Jeg hører meget gerne om konkrete erfaringer med modellen, eller andre motiverende/demotiverende udsagn.

Jeg har forsøgt at søge mig frem til informationer, både her og på google, men uden større held.

På forhånd tak!

Mvh Mark

Hej Mark,

Jeg overvejer også dette tv kraftigt. Har fundet det på tilbud til 4500,-

Har du allerede købt det, eller er du blevet klogere på det?

Venligst
David
Back to Top
markomega View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote markomega Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-August-2014 at 08:28
Hej David

Jeg blev ikke meget klogere, da jeg kun kunne finde det live i elgiganten, og de viste et signal der fik det til at hakke slemt under panorering. Er dog sikker på at det var signalproblemer, da det var langt værre end normalt.

Jeg så det til 5000, så det er en god pris. Der er umiddelbart mange der mener at man får meget for pengene, på bekostning af noget sort niveau.

Jeg endte med at bestille et LG 55LA667v igår fra elgiganten til 6666. Endte op med at det sikkert var bedre til mine/familiens behov.

Beklager jeg ikke kan hjælpe mere end det.

Mvh Mark
Back to Top
David J View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote David J Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-August-2014 at 11:34
Hej igen,

Tak for hurtigt svar.

Jeg tror jeg prøvet at tage chancen og ser hvad det kan præstere. (Der er 45 dages returret hos Komplett hvor jeg har fundet det).

Back to Top
hifreak View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hifreak Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-September-2014 at 19:29
Originally posted by David J David J wrote:

Hej igen,

Tak for hurtigt svar.

Jeg tror jeg prøvet at tage chancen og ser hvad det kan præstere. (Der er 45 dages returret hos Komplett hvor jeg har fundet det).

Hej David fik du det købt og hvordan er det? Smile

Edited by hifreak - 07-September-2014 at 19:30
Back to Top
David J View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote David J Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-September-2014 at 09:55
Originally posted by hifreak hifreak wrote:

Hej igen,

Tak for hurtigt svar.

Ja, jeg købte det hos Komplett.

Til 4500,- for 60 tommer er jeg fuldt ud tilfreds. Sortniveauet halter lidt i forhold til dyrere plasmaskærme (Efter at jeg har indstillet billedet korrekt). Men hvad kan man også forvente til den pris?

Jeg ville gerne købe TVet igen, hvis det stod til mig.

Back to Top
hifreak View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hifreak Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-September-2014 at 10:59

Originally posted by hifreak hifreak wrote:

Hej igen,

Tak for hurtigt svar.

Ja, jeg købte det hos Komplett.

Til 4500,- for 60 tommer er jeg fuldt ud tilfreds. Sortniveauet halter lidt i forhold til dyrere plasmaskærme (Efter at jeg har indstillet billedet korrekt). Men hvad kan man også forvente til den pris?

Jeg ville gerne købe TVet igen, hvis det stod til mig.

Ok lyder fint tak for tilbagemeldingen Big smile
Back to Top
hifreak View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hifreak Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-September-2014 at 19:34
Har bestilt tvet er der nogen der kan anbefale nogle gode indstillinger? Smile
Back to Top
aerik View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote aerik Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-September-2014 at 20:11
Hvordan er den med refleksioner, er super fristet, men har stor vinduer der dækker omkring 200 grader af stuen.
Back to Top
Kasper_M_A View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kasper_M_A Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-September-2014 at 20:22
Det var dæleme mange tommer for pengene :)
Sidder med et Panasonic px80 som jeg egentlig er ganske tilfreds med...
Da jeg jo ikke er vænnet til "highend billede", vil dette mon så være et bedre billede?
Back to Top
aerik View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote aerik Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-September-2014 at 19:09
Og kan det virkelig passe, at der kun er en hdmiport?
Back to Top
hifreak View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hifreak Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-September-2014 at 19:31
Det ser faktisk sådan ud i forhold til billeder på Lgs hjemmeside.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.