|
Sonos playbar eller..... |
Post Reply ![]() |
Author | |
technology ![]() Super bruger ![]() Joined: 02-September-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08-Oktober-2014 at 08:12 |
Vil gerne høre jeres mening.
Er rigtig glad for mit setup. ( se min bio tråd ) men der er nogle daglige ting der irriterer mig lidt. Synes måske det er lidt overdrevet at alt skal tændes bare for og se tv med Watch me now. Nogle gane kunne jeg godt tænke mig at det var muligt lige hurtigt og tænde for noget musik uden at hele anlægget skal tændes. Bruger i dag sonos connect som på ingen måder skal fjernes da jeg ikke vil fjerne denne mulighed fra mit setup Leger lidt med tanken om en sonos playbar som supplement. Kan simpelthen bare ikke blive enig med mig selv om det er pengene værd. Så hvis der er nogle af jer der er stået i samme "dilemma" må i gerne komme med jeres mening. |
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Joined: 02-September-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mmm har måske fundet et problem i min ide.
Hvis jeg vil se en BD film altså bruge mit 7.1 setup så skal play-baren selvfølgelig ikke bruges. Men vil tv'et ikke altid sende lyden videre over det optiske kabel til play-baren ??????????? |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Joined: 06-Februar-2007 Location: København Status: Offline Points: 4378 |
Umiddelbart vil TV'et vel smide et signal ud af både SPDIF og HDMI samtidigt, så du er nok nødt til at mute Playbar når du spiller 7.1 i stedet. Du kan ændre hvorvidt Playbar skal starte op automatisk når der kommer et SPDIF-signal, så du kan selv bestemme om du vil mute Playbar når du ser 7.1 eller om du manuelt vil starte Playbar når du ser TV uden 7.1. Det kommer nok an på hvad du oftest bruger.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Tak for svar.
Ja det er det jeg frygter. Lyder måske som en lille ting med det at man skal lave en aktiv handling er jeg stor modstander af. Tror det ender med en standard soundbar som bliver brugt til tv. Den vil jeg altid bare kunne slukke med min Logitech når jeg skifter til BD. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |