|
Pana TX-xxAX800 firmware update, Netflix 4K |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08-Oktober-2014 at 20:17 |
Der er netop udgivet en firmware update til AX800 modellerne.
Om det er den update der muliggør adgang til Netflix 4K kan jeg ikke udlede nogen steder
![]() Edited by Hother - 17-November-2014 at 20:53 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Joined: 06-Februar-2007 Location: København Status: Offline Points: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan du vel se i Netflix App'en... Hvis der er et 4K logo på filmen, så må den vel være i stand til at streame i 4K hvis forbindelsen er hurtig nok.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
Jo jo, men nu abonnere jeg ikke på Netflix - ej heller er min internetforbindelse hurtig nok til 4K. Så min oplysning - var bare en oplysning til dem der evt. har det nævnte TV - og en brugbar netforbindelse
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Joined: 06-Februar-2007 Location: København Status: Offline Points: 4378 |
Ahh, på den måde. Hvis opdateringen indeholder Netflix 4K, så må du vel tage hul på prøveabonnementet. Personligt mener jeg dog ikke, at der er andet end House of Cards der er værd at se i 4K. Breaking Bad er ikke en god overførsel til 4K og ret mange scener ser temmelig ringe ud ift. 1080p-versionen.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Sorry der kommer ingen Netflix hos mig - jeg er ikke rigtigt nogen stor filmseer. Iøvrigt har jeg til gode at se noget streamet, hvor jeg synes at kvaliteten er god nok
![]() Edited by Hother - 08-Oktober-2014 at 23:00 |
|
|
|
![]() |
|
Nu har jeg læst lidt på andre fora rundt omkring i verden, og det virker som om at det IKKE er den længe ventede "Netflix 4K"opdatering der er ude nu.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Joined: 26-November-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1559 |
Er AX800 ikke samme model som AX802? I så fald burde opdateringen med Netflix 4K være ude. Jeg har i hvert fald lige læst et review, hvor det er tilfældet.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Juli-2004 Location: Køge egnen Status: Offline Points: 7196 |
Ukke har du et link til den test ?
|
|
![]() |
|
AX800 er den sådan lidt generelle betegnelse, og den hedder sådan i DK. AX802 mener jeg er en engelsk betegnelse, og der følger et "B" med i betegnelsen - ligesom et "E" i resten af Europa
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Der er intet der tyder på på de fora som jeg læser, at den nye firmware update indeholder muligheden af at benytte Netflix 4K - tvært i mod. Rygtet vil dog vide, at en update som netop indeholder Netflix 4K kommer den 20. oktober - vi får se
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Joined: 26-November-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1559 |
Beklager. Det var bare Trusted Reviews som var lige lovlig opfindsomme med deres formuleringer i overskriften og i anmeldelsen. De fik det til at lyde som om, at 4K-delen i Netflix var blevet testet. Det kan jeg så bekræfte, at det har de ikke.
|
|
![]() |
|
Så er mit AX800 lige blevet firmware updateret, og det kunne være eller rettere bør være den opdatering der muliggør brug af Netflix 4K.
Desværre kan jeg ikke selv teste funktionen, da jeg ikke har Netflix. Jeg har dog spurgt min Pana-forhandler om denne har muligheden for at teste funktionen. Vi får se
![]() |
|
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |