|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
tand ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 30-Januar-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 311 |
![]() Posted: 01-Oktober-2004 at 10:01 |
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får slået "extra materiale" fra i DVD Shrink. Skal jeg gå ud og trykke på + udfor mappen Extras så den bliver til et - Er der nogen der har erfaring med at slå "udfør dybdeanalyse" og "komprimer video" og "skarphed" til i "kvalitetsindstillinger" Og det sidste spørgsmål: Jeg har været ude for at jeg ikke kan kopiere en film da Shrink melder at der er datafejl på disken. Har man ikke mulighed for at fortsætte og så selv afgøre om hvad og hvor meget man ville miste på filmen, jeg mener fejlen kunne jo ligge i bonusmateriale som man jo kunne være ligeglad med ? |
|
![]() |
|
tand ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 30-Januar-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 311 |
![]() |
undskyld: jeg har nok lagt mit spørgsmål et forkert sted. |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Joined: 05-Oktober-2003 Location: Denmark Status: Offline Points: 15694 |
![]() |
Det er hermed flyttet /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Tak Lars.
|
|
![]() |
|
Joho ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 25-Juli-2004 Location: 2100, Denmark Status: Offline Points: 272 |
![]() |
Hej Tand Måske kan 'AnyDVD v4.0.4.1' utility'en løse dit problem med de defekte sektorer på DVD'en. Programmet kan testes gratis i 21 dage. Hilsen Joho |
|
![]() |
|
![]() |
Spørger den da om jeg ønsker at fortsæte min kopiering hvis den melder fejl ?
|
|
![]() |
|
TorbenD ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 18-Juni-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 12 |
![]() |
Edited by TorbenD |
|
![]() |
|
Henrik_B ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 08-Juli-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 116 |
![]() |
Hvis du kun vil rippe selve filmen med tekster, skal du vælge Re-author og så i højre menu trække du "selve filmen" over i venstre menu. Du kan nu fjerne evt. ekstra sprog spor o.lign. Der er hjælp af hente her: |
|
![]() |
|
ricas ![]() Bruger ![]() Joined: 18-Januar-2004 Status: Offline Points: 55 |
![]() |
Hej Tand, Du kan finde gode guides på disse sider: http://www.doom9.org/index.html?/mpg/dvdshrink31-main.htm http://www.dvdshrink.info/guides.php Endelig er der også denne side: Mvh |
|
![]() |
|
Joho ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 25-Juli-2004 Location: 2100, Denmark Status: Offline Points: 272 |
![]() |
AnyDVD ligger i Windows tray'et og arbejder aktivt i 'baggrunden' når man har DVD'er i DVD drevet på pc'en. Ifølge Slysoft skulle den sidste version også kunne følgende : "New: Option to remove "Protection based on (*) Eller f.eks. DVD Shrink. Det kan være at den også kan løse problemet med de dårlige sektorer på DVD'en som du er stødt på.
Edited by Joho |
|
![]() |
|
MunkeHat ![]() Ny bruger ![]() Joined: 29-September-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 4 |
![]() |
Hvis du vil beholde dvd'ens originale struktur, kan du ikke fjerne extramaterialet helt. Du kan vælge at den funktion der hedder 'still image' (i den eng. version, er ikke lige klar over hvad den hedder i dk versionen) Og det gør at der istedet for extramaterialet bliver indsat et billede. Det presser størrelsen en del ned. Deep analysis er klart at anbefale, da det fjerner så mange som muligt af de pixelfejl der kan forekomme under komprimeringen. Skarpheden vil jeg foreslå at lade den være på standardindstillingen Håber du kan bruge det til lidt.. Div. fejl skyldes tømmermænd og træthed fra lørdag :) |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |