|
Tilslut pladespiller til computer/soundbar |
Post Reply ![]() |
Author | |
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 21-Juli-2010 Location: Haslev Status: Offline Points: 355 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28-November-2014 at 12:37 |
Hej alle,
Jeg har fået skaffet mig en pladespiller, til at spille nogle af mine gamle LP'ere på. Men da jeg ikke er den store hifi entusiast, har jeg kun PC og en soundbar til rådighed. Hvordan får det lettest til at spille sammen? Har læst mig lidt frem til en RIAA forstærker, men synes priserne er så svingende, at jeg blev helt i tvivl om hvad der er hvad. Nogen der har erfaringer med dette? Vh Morten
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Juli-2004 Location: Køge egnen Status: Offline Points: 7196 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvad har du af soundbar og hvad er der af udgang på din pladespiller ?
Gerne mærke og model på begge enheder, så er det meget nemmere at komme med gode råd
|
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 21-Juli-2010 Location: Haslev Status: Offline Points: 355 |
Ahh ja, undskyld :(
det er en ældre Rega planar 3 der gerne skulle gå sammen med en Samsung HW-H550/XE Soundbar.
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 21-Marts-2004 Location: 9530, DK Status: Offline Points: 5343 |
Kender ikke din soundbar, men den har vel et Line input? Hvordan med volumenkontrol, er det i soundbar? For så kunne denne i den overkommelige prisskale måske gøre det uden brug af PC: Ellers igennem PC som USB lydkort med RIAA: Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |