|
kun lyd i pcm |
Post Reply ![]() |
Author | ||
suzuki ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 20-December-2014 Location: Aakirkeby Status: Offline Points: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21-December-2014 at 00:07 |
|
hej. jeg har et problem med mit samsung smart tv. model nummert er ue55f6675sb
jeg kan kun et valg når jeg bruger lyden over hdmi kabelet fra min ps3 og min samsung bluray afspiller.via tv og ud via hdmi til min soundbar. model nummer HW-H750.. hvorfor er det kun stereo?? |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der videresendes kun 2Ch lyd fra externe enheder. Du vil få Multichannel når der modtages TV. Når det er fra en Soundbar, er det totalt uden betydning, da man jo ikke kan få Sorround fra en sådan. Edited by Radiomanden - 21-December-2014 at 00:20 |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
suzuki ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 20-December-2014 Location: Aakirkeby Status: Offline Points: 6 |
|
ja. men har snakket med samsung danmark. de siger hdmi lyd udgang via hdmi er op til 7.1. med det er det ikke.
|
||
![]() |
||
dumb ![]() Super bruger ![]() Joined: 27-Oktober-2008 Location: Aalborg,Denmark Status: Offline Points: 439 |
|
Hvordan kan du være sikker på at det kun er stereo? PCM betyder ikke nødvendigvis stereo, det kan være alt fra stereo til et HD surround format.
|
||
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 21-Marts-2004 Location: 9530, DK Status: Offline Points: 5342 |
|
http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-home-theatre/wireless-sound/soundbar/HW-H750/XENumber of Channel 4.1 kanalSå vel en form for pseudo surround med 4.1 i samme kasse? Mvh. JørgenT |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 21-Marts-2004 Location: 9530, DK Status: Offline Points: 5342 |
|
Hvis du kobler: ps3/samsung bluray afspiller -> Soundbar HDMI in, og Soundbar HDMI out (med ARC) <-> TV HDMI in port med ARC Hvad kan du så vælge? Mvh. Jørgen
|
||
![]() |
||
|
tro mig man kan høre en tydelig forskel på stereo og surroundpå den soundbar jeg har. for når jeg tager hdmi kablet fra min ps3 og sætter den i soundbaren så kan ps3'en vælge Dolby Digital 5.1 kan DTs 5.1 kan |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |