recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  New Posts New Posts RSS Feed - Aktivering af Deezer på Sonos
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Aktivering af Deezer på Sonos

Post Reply Post Reply
Author
Bruger
Bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dennism Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Aktivering af Deezer på Sonos
    Posted: 22-December-2014 at 20:06
Hej.

Jeg har i dag en Sonos Bridge og to Sonos Play 5. I julegave får vi en ny Sonos Play 1 hvortil der medfølget et års Deezer musik abonnement.

Jeg kan se, at aktivering af dette abonnement foregår via denne side:
http://www.sonos.com/promo/deezer

Her kan jeg se, at man aktiverer det vha. ens Sonos ID, som man skal finde i sin Controller.

Jeg vil dog gerne afprøve højtaleren hos noget familie, inden jeg får den hjem og koblet til mit Sonos netværk. Mit spørgsmål går derfor på, om jeg stadig vil kunne gøre det, hvis jeg først sætter den op på min familie netværk? Eller om enheden da bliver registeret på sit eget Sonos ID, og når jeg så efterfølgende tager den hjem og koblet på mit eget netværk, så kan jeg ikke aktivere mit Deezer abonnement.

Er der nogen der ved, om det er noget jeg skal holde mig fra?
Back to Top
hansie View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hansie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-December-2014 at 20:33
Jeg har Deezer som er aktiveret via andet sonos id end mit eget.   Bruger blot kontoen på mit eget.

Der er en masse der sælger disse for 2-300.- for den 12 mdr periode og jeg overtog det til mit sonos uden problemer
Back to Top
dennism View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dennism Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-December-2014 at 21:00
Originally posted by hansie hansie wrote:

Jeg har Deezer som er aktiveret via andet sonos id end mit eget.   Bruger blot kontoen på mit eget.

Der er en masse der sælger disse for 2-300.- for den 12 mdr periode og jeg overtog det til mit sonos uden problemer

Hvis det ikke er selve det fysiske Sonos produkt, man bruger til at registrere med, hvad er det så? Jeg synes ikke, at jeg kan se nogen kode på den Deezer gaveæske jeg har fået med?
Back to Top
therazz View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote therazz Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-December-2014 at 21:12
Koden er serie nummeret på højttaleren
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.