|
SHARKNADO |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Author | |
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 26-April-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06-Januar-2015 at 22:00 |
Sad lige og så noget af denne film på DR3 her i aften.
Jeg må tilstå at jeg aldrig har set noget lignende ![]() Special effects af en anden verden
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ning
|
|
![]() |
|
BlackAce ![]() Guld medlem ![]() Joined: 19-Juni-2008 Location: København Status: Offline Points: 760 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vent til du ser efterfølgeren.
![]() |
|
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil 7 PS4 spil Samsung UE-55D8005 Samsung LE-40F86BD (sovevær.) Samsung DVD-HR750 160GB Sony PS3 Slim 120GB Sony PS4 1TB OnePlace tvbox HDTV-BOX C9000 serien C |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 21-Oktober-2008 Location: DK Status: Offline Points: 1600 |
Jeg SKAL i biffen og se 3eren i år
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 26-April-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1759 |
Har set traileren
![]() |
|
Ning
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Sharknado er i det mindste en "god dårlig" film hvorimod Avalanche Sharks blot er en "dårlig dårlig" film.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19653 |
Sidst-forrige gang de sendte sharknado forsøgte jeg at se med, men en halv time, så magtede jeg ikke mere, den var for plat (ikke bevidst plat som Mars attacks, men bare latterlig plat).
Klaus |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19653 |
Erin Ross er med i den, hun er altså lidt smålækker... Erin Ross Klaus Edited by KlausDM - 07-Januar-2015 at 17:35 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Januar-2011 Location: Vejle Status: Offline Points: 4283 |
Jeg så den på netflix for et par måneder siden, blev nødt til at se den færdig, for at se om effekterne ikke blev bedre, samt om skuespillet blev mere levende. Gjorde der skræmmende nok ikke.
Edited by aerik - 07-Januar-2015 at 18:04 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Januar-2011 Location: Vejle Status: Offline Points: 4283 |
Btw scenen hvor bølgen rammer Fins bar er jo helt genial udført fra specialeffectteamets side!
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Joined: 25-September-2008 Location: Videbæk Status: Offline Points: 2735 |
men scenen hvor Finn flyver ind i hejen med en mortorsav og saver sig ud af hajen er fandme plat
|
|
![]() |
|
Det værste var næsten klipningen, og nogle gange virkede det som om at en eller anden havde trykket på Fast Forward
![]() |
|
Ning
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Joined: 25-September-2008 Location: Videbæk Status: Offline Points: 2735 |
hvad havde du regnet med, det er en lav budget Tv film fra The Asylum
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |