|
Hjælp til lydsystem |
Post Reply ![]() |
Author | |
Ben85 ![]() Ny bruger ![]() Joined: 03-Januar-2015 Location: Odense, Danmark Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03-Januar-2015 at 13:55 |
Halløj
Jeg har besluttet mig for, at opgradere mit lydsystem herhjemme i stuen og tænker at det skal være så trådløst som overhovedet muligt. Jeg har kigget en del på de løsninger som Sonos tilbyder, og synes det virker spændende. Mine tekniske kompetencer halter dog en del, så håber i kan hjælpe mig lidt med en fornuftig opsætning, som ikke kommer til at koste alt for meget. Mine behov er:
Jeg har overvejet to Sonos-højtalere tilsluttet til en Sonos Connect:Amp, men hvordan fungerer dette i samarbejde med et Apple TV? Jeg har i forvejen en NAD-forstærker (C315BEE) - kan denne evt. indgå i en Sonos-løsning? Forslag til andre bedre løsninger modtages meget gerne ![]() Håber i kan hjælpe. Mvh. Benjamin |
|
![]() |
|
Mikael nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 05-Maj-2012 Location: Kbh Status: Offline Points: 130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du har tænkt dig at bruge sonos med din NAD forstærker skal du have en sonos connect i stedet for.. Vil nok anbefale at købe nogen aktive højtaler hvid du vælger at bruge din NAD forstærker, ved ikke hvordan fart vil virke med Apple tv da jeg ikke selv bruger det.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |