|
Samsung 55H7005 - "Huller" i lyden |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |||
mofi ![]() Ny bruger ![]() Joined: 15-August-2014 Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24-Januar-2015 at 17:34 |
||
Jeg oplever af og til at lyden kortvarigt falder ud. Det høres bl.a. som en stavelse i et ord der mangler.
Det sker måske omkring hver 10. gang vi ser fjensyn. Det hjælper at slukke og tænde tv'et igen. Når problemet er tilstede sker der udfald omkring en gang i minuttet. Fjernsynet har seneste firmware (1200.2) og programmer modtages via dvb-t. Problemet optræder ikke på vores ældre (C serie) tv. Er der andre som har dette problem? |
|||
![]() |
|||
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Joined: 30-April-2012 Location: mesinge/fyn Status: Offline Points: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg kører lyden igennem reciver og oplever det du beskriver når vi ser netflix men ikke på alm parabol tv
|
|||
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|||
![]() |
|||
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Joined: 17-Oktober-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 559 |
||
Jeg tror nærmere problemet skal søges i antennesignalet
|
|||
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|||
![]() |
|||
mofi ![]() Ny bruger ![]() Joined: 15-August-2014 Status: Offline Points: 4 |
||
Jeg tror ikke det skyldes antenne signalet. Som sagt hjælper det at slukke/tænde fjernsynet.
Mener ligeledes jeg har oplevet fejlen på parabol (bruger både dvb-t og dvb-s) samt via dlna (kablet), men det mangler jeg at få bekræftet, da jeg ikke anvender det særlig ofte. Der opleves intet udfald i billede når der er "huller" i lyden. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Joined: 21-Maj-2006 Status: Offline Points: 5 |
||
Hvad så hos Blumenberg? Der sker det med Netflix! M.v.h. |
|||
![]() |
|||
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Joined: 17-Oktober-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 559 |
||
Netværksproblemer måske ? |
|||
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Joined: 21-Maj-2006 Status: Offline Points: 5 |
||
Mon ikke det ville være synligt i billedet, inden det går ud over lyden? M.v.h. |
|||
![]() |
|||
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Joined: 30-April-2012 Location: mesinge/fyn Status: Offline Points: 383 |
||
Har 50/50 forbindelse og intet billede hakkeri.
alle andre enheder(mobiler, laptop osv) kører med super signal i stuen hvor tv hænger. kan se i reciverens display at den hopper frem og tilbage imellem dts og dolby pl når der er huller i lyden |
|||
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|||
![]() |
|||
||
Du beskriver tidligere at du kører lyden gennem forstærkeren, og så kan vi, i dit tilfælde, nok godt udelukke TV'et som synderen. |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Ja det kan godt være.....men oplever det bare kun på netflix fra tv.
ingen bøvl med wd player, dvd, musik fra pc alle over reciver |
|||
|||
![]() |
|||
||
Ahh....jeg misforstod dit set-up...du bruger Netflix app'en i TV'et så, og kører lyden derfra til receiveren. Så kan det godt være et TV problem. |
|||
|
|||
![]() |
|||
srydlund ![]() Ny bruger ![]() Joined: 10-Februar-2015 Status: Offline Points: 1 |
||
Jeg har samme problem med mit H7005, hvor der også er periodiske lydudfald på DVB-T (Boxer). Problemet oplever jeg på forskellige kanaler. Når jeg observere problemet så har jeg samtidig tjekket signalstyrken og kvaliteten og der er ingen problemer. Det tyder på at der er et generelt problem med audio dekodningen |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |