|
Smal forstærker - Hvilken? |
Post Reply ![]() |
Author | |
Hype ![]() Junior bruger ![]() Joined: 09-August-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22-Februar-2015 at 19:37 |
Jeg leder efter en forstærker der ikke er bredere end 32,5cm, som kan trække et par 150W Dali gulvhøjtalere.
Jeg er slet ikke inde i HIFI markedet, så ved ikke om det overhoved kan lade sig gøre? Nogen der kan hjælpe mig lidt på vej? :)
|
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-Maj-2006 Location: Ry Status: Offline Points: 616 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tjek evt. følgende links, så kan du se hvad der kunne passe til dit budget. Der er også flere surroundforstærkere som fås i en smallere udgave, eksempelvis Denon og Sony.
|
|
![]() |
|
Kjeldbjerg ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 11-Februar-2004 Location: Middelfart, DK Status: Offline Points: 257 |
Jeg tvivler på at du finder en forstærker der er så smal. Marantz 1605 er en af de smalleste jeg har set, og den er 44cm bred.
|
|
Win if you can, lose if you must, but always cheat
|
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-Maj-2006 Location: Ry Status: Offline Points: 616 |
Jeg forvekslede det med dybden. Så er det jo den anden sag. Der et noget Denon ceol, men om det kan trække et par gulv højttaler ville jeg da tvivle på.
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 16-Januar-2012 Location: Svendborg Status: Offline Points: 1646 |
Du er ude i noget digital. 😊
Start i hifi klubben eller lign kiosk og se om lyden er noget for dig Mvh. Rasmus |
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 12-Maj-2009 Status: Offline Points: 817 |
Denne NAD passer måske meget godt? Den har også en lillebror hvis det er.
|
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Joined: 21-Marts-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1023 |
Bruger selv en nyforce dda 100 til et par dali royal tower. Driver også fint et par 505.
|
|
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |