|
AS640 til spil og sport |
Post Reply ![]() |
Author | |
dFrag73 ![]() Bruger ![]() Joined: 05-September-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 129 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06-Marts-2015 at 09:01 |
Hej allesammen
Jeg står til at skulle udskifte mit dejlige, men efterhånden lidt gamle Panasonic TH-37PX80. Det fjernsyn som jeg mere eller mindre har besluttet mig for, er et Panasonic TX-47AS640. Der bliver spillet en del Xbox derhjemme, og jeg har læst en hel del test efterhånden af den skærm, og alle siger at AS640 ikke er den mest egnede til spil pga. responstiden. Spørgsmål til dem af jer der har eller har erfaring med Panasonic AS640 i en eller anden størrelse - oplever I problemer ved spil eller sport pga. den noget høje responstid? Og så et generelt spørgsmål. Jeg har været superglad for billedet på min gamle plasma skærm. Jeg er klar over at jeg ikke kan forvente det samme billede fra en ikke-plasma skærm - men bliver jeg alligevel fælt skuffet eller hvad? Og til sidst, nej - jeg har endnu ikke været ude for at se skærmen, men det har jeg tænkt mig at gøre snarest. Er der forresten nogen der ved en forhandler i Kbh. området der har en AS640 hængende? Pft. Daniel
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 17-Oktober-2010 Location: DK Status: Offline Points: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg følger tråden - er i samme situation... Mest pga. behovet for et større TV end 46" grundet flytning.
Ærgerligt produktionen af plasma er stoppet - syntes ikke lige jeg har lysten til at købe et brugt plasma.
|
|
![]() |
|
dFrag73 ![]() Bruger ![]() Joined: 05-September-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 129 |
Er der ingen der har noget erfaring på området? :-(
|
|
![]() |
|
Nå nu har jeg været og kigget på fjernsynet. Hmm...det er godt nok ærgerligt at der ikke laves plasma mere
![]() ![]() |
|
![]() |
|
troopa ![]() Bruger ![]() Joined: 06-April-2014 Status: Offline Points: 92 |
Du kan ikke vurdere på et billede i butikken, det er hverken kalibreret eller indstillet på nogen måde. Men nej, LCD skærme til 5000kr kan ikke konkurrere med plasma.
Er selv i samme både, og ser om jeg kan finde et af de sidst producerede plasma topmodeller brugt, eller hvis jeg er heldig et brugt oled :) Edited by troopa - 07-Marts-2015 at 12:54 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |