recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > Streaming media
  New Posts New Posts RSS Feed - Popcorn Hour A-410 ??
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Popcorn Hour A-410 ??

Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote xalodogan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Popcorn Hour A-410 ??
    Posted: 22-Marts-2015 at 15:38
Er Popcorn Hour A-410 overhovedet noget værd ifht Dune HD Base 3D ?

De er udsolgt i alle butikker og producenten har heller ikke flere.

Hvad er jeres erfaringer med den .
Back to Top
jespermart View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jespermart Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Marts-2015 at 15:46
A-410 har et nyere chipset fra Sigma end Dune HD Base 3d om det har nogen praktisk betydning ved jeg ikke.
Jeg har selv en A-410 og den spiller stort set alt. Jeg har dog lige for nysgerrighedens skyld bestilt en 
Popcorn VTEN som skulle kunne det samme som A-410 (dog uden mulighed for intern HDD) og som yderligere kan 4K og HEVC
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Back to Top
xalodogan View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote xalodogan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Marts-2015 at 16:19
OK....men hvad med brugerfladen osv. Kan man indsætte cover på filmene og kan den arbejde sammen med Synology NAS ??

Jeg har faktisk tænkt mig at sælge mine Dune og prøve en Popcorn A-410. 

Min Dune maskine afspiller alt flydende...så jeg ville helst ikke blive super ked af det efter sådan en erstatning.
Back to Top
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jespermart Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Marts-2015 at 12:01
Ja man kan godt indsætte cover og fanart på sine film, jeg er dog ikke imponeret over kvaliteten af A-410's indbyggede JNM brugerinterface.

Det er så lang tid siden at jeg havde en Dune HD Max så jeg ikke kan huske hvordan Zappiti interfacet så ud og i mellemtiden har jeg også fået projektor og ser nu på 90" og blæst op til 90" ser opløsningen på covers og fanart ikke imponerende ud.

Min arbejder uden problemer sammen med en WHS 2011, jeg kan ikke forestille mig, at den ikke kan arbejde sammmen med stort set alle NAS'er.

Min A-410 afspiller også alt flydende 
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Back to Top
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jespermart Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Marts-2015 at 12:03
Originally posted by jespermart jespermart wrote:

Ja man kan godt indsætte cover og fanart på sine film, jeg er dog ikke imponeret over kvaliteten af A-410's indbyggede NMJ jukebox brugerinterface.

Det er så lang tid siden at jeg havde en Dune HD Max så jeg ikke kan huske hvordan Zappiti interfacet så ud og i mellemtiden har jeg også fået projektor og ser nu på 90" og blæst op til 90" ser opløsningen på covers og fanart ikke imponerende ud.

Min arbejder uden problemer sammen med en WHS 2011, jeg kan ikke forestille mig, at den ikke kan arbejde sammmen med stort set alle NAS'er.

Min A-410 afspiller også alt flydende 
Jesper

Back to Top
xalodogan View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote xalodogan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Marts-2015 at 21:46
Hmm....lyder godt. Så må jeg bare komme af med min dune hd base 3d så snart den kommer på lager igen.

Tak for info.
Back to Top
Hackerjac View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hackerjac Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2015 at 02:32
Hvad er det du mener du kan opnå ved at skifte fra Dune til PCH ?
Back to Top
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jespermart Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2015 at 15:45
Originally posted by Hackerjac Hackerjac wrote:

Hvad er det du mener du kan opnå ved at skifte fra Dune til PCH ?

Ja det vil jeg da også gerne vide, jeg svarede jo kun på hvad forskellene var mellem de 2 afspillere, ikke at jeg mener Popcorn A-410 er bedre end Dune HD base 3D.

Udover det mener jeg at A-410 udgår til fordel for Popcorn VTEN som er baseret på en Arm processor
Jesper

Back to Top
henrikbp View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote henrikbp Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2015 at 22:14
Ren nysgerrighed - hvor har I du købt VTEN og kan den afspille ISO 3D?
Back to Top
xalodogan View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote xalodogan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2015 at 22:35
Ja....det gik liige lidt for hurtigt. 

Jeg er bare lidt intresseret i at have coverart på mine film. 

Findes det overhovedet til Mac ?
Back to Top
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jespermart Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2015 at 23:00
Originally posted by xalodogan xalodogan wrote:

Ja....det gik liige lidt for hurtigt. 

Jeg er bare lidt intresseret i at have coverart på mine film. 

Findes det overhovedet til Mac ?

På Popcorn A-410 og VTEN er mulighederne for coverart og bibliotek indbygget i firmware så du er ikke afhængig af styresystem
Jesper

Back to Top
wads View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote wads Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-November-2015 at 13:19
Jespermart, hvordan gik det med den Vten. Er det noget værd at investere i til afløse min a300 eller skal jeg vente til A500

Pft

Henrik
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.