recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Generelle emner > Film og udsendelser
  New Posts New Posts RSS Feed - "Kløvedal i Kina"
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

"Kløvedal i Kina"

Post Reply Post Reply
Author
Bruger
Bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hamsjael Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: "Kløvedal i Kina"
    Posted: 25-Marts-2015 at 20:54
Hej alle

Jeg har ledt alle steder efter programmet "Kløvedal I Kina" og har måtte erfare efter korrespondance med Kløvedal selv at det ikke er muligt at købe programmet da det blev produceret af Skandinavisk film som ikke eksisterer længere.

Bibliotekerne har dem heller ikke så mit sidste håb er at der er en venlig sjæl herinde som har optaget det og vil sælge mig det på vhs/dvd. Ja faktisk er det lidt underordnet hvilket medie det er på.

Back to Top
Infinity View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Infinity Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Marts-2015 at 21:05
Prøv evt
Cinemateket
mvh Infinity
Back to Top
Hamsjael View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hamsjael Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Marts-2015 at 21:22
Mange tak.
Har smidt dem en mail og krydser fingre.

Det kunne dog være fedt hvis der var én der lagde inde med programmet som en optagelse...
Back to Top
Naiera View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Naiera Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Marts-2015 at 21:44
Det er også en mega god serie udsendelser. Jeg kunne i hvert fald godt tåle at se den en gang mere.

Det er virkeligt ærgerligt, at sådan noget bare går tabt. Det er måske ikke høj kunst, men hvis man interesserer sig for emnet er det jo en herlig måde at opleve lidt af Kina på, uden at skulle tage derover.

Hvad angår lignende udsendelser, så ligger jeg i øvrigt inde med Under Overfladen (Timm Vladimir) og Vagn i Japan, hvis nogen skulle finde dem interessante

Edited by Naiera - 25-Marts-2015 at 21:45
Back to Top
atdjei View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote atdjei Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Marts-2015 at 22:28
Prøv evt. at kontakte ham fra denne gamle tråd.  http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=44342
Back to Top
Hamsjael View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hamsjael Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Marts-2015 at 20:40
Ja husker den også som værende spændende. Skal udstationeres i et halvt år, så tænkte at det kunne være en fin optakt til turen at se serien.

Jeg takker for hjælpen...
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.