|
Søger Blu-ray inlay til The Getaway |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05-April-2015 at 12:15 |
|
Jeg har på et tidspunkt, købt filmen Bullit, men fra Frankrig. Så på coveret hedder den Le Guet -Apens. Så ville høre om, der ikke er en her, som har den engelske eller danske udgave, som kunne sende mig et kopi af coveret?
Edit: Det var filmen The Getaway.
![]() Edited by Flemming Larsen - 07-April-2015 at 21:26 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 28-April-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 1320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
http://mrcovers.com/tim/blu/150dpi/BullittBlurayCoverBunnyDojo.jpg
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
|
Hvor er dette fra? Jeg har prøvet at få virus engang, ved at hente et cover.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19653 |
|
En jpg fil indeholder ikke virus.
Klaus |
||
![]() |
||
|
Det var ihvertfald efter jeg var derinde. Så derfor kommer jeg ikke disse steder.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Kosire ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 26-Februar-2013 Status: Offline Points: 125 |
|
Mirror: http://i.imgur.com/Fm2Qton.jpg (hvis du altså tør besøge imgur.com... ![]() |
||
![]() |
||
|
Ha ha, den var sjov.
![]() ![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Nå, men jeg har fået udskrevet det nu. Og takker for hjælpen.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 13-September-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 1078 |
|
Er der nogen trix man skal kende hvis man vil søge efter andre covers hos imgur? Jeg kan ikke engang søge Bullitt frem (men selvfølgelig få den via linket, men der er andre jeg søger efter)?
|
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
||
|
Shit, det er jo slet ikke Bullit jeg har, men Getaway.
![]() ![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
|
Ha ha, du må til at lære fransk Flemming
![]() |
||
![]() |
||
|
Det tvivler jeg på. Jeg gider ikke, at skulle gå rundt med en frø i munden..
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |