|
Sony KDL-55W805. Lyd i program guide? |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
JanL ![]() Junior bruger ![]() Joined: 19-November-2009 Location: 2500 Valby Status: Offline Points: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14-Maj-2015 at 23:19 |
Hej
Er første gangs ejer af et Sony TV. (KDL-55W805) Har Yousee Kabel. Undrer mig over at lyden slukker når jeg går i Program Guiden. Nogen der ved om jeg kan slå det til et sted, eller er det en Sony "feature", så jeg ikke kan slå det til? Mvh Jan |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Joined: 21-Maj-2006 Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det samme sker på Panasonic.
M.v.h. |
|
![]() |
|
JanL ![]() Junior bruger ![]() Joined: 19-November-2009 Location: 2500 Valby Status: Offline Points: 37 |
Njaaa, på mit Panasonic kan jeg godt få lyd og billede i Program Guiden.
Men det kræver at jeg ikke autoindlæser mine kanaler, så jeg kan udelade 143 Mhz. (Fundet her: http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=2&t=17333&sid=c388a91f9c71bef8fa95c6e3e66c1cdf&start=10 ) Men jeg kan ikke få Sony'en til at indlæse kanalerne manuelt. Derfor ville jeg lige høre om andre har lyd på i Program Guiden, så jeg ved om det er noget jeg skal forske lidt mere i Edited by JanL - 15-Maj-2015 at 10:32 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
Det er sikkert samme problematik som på Samsung, hvor der er kanaler der skal slettes før det virker. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Joined: 06-Februar-2007 Location: København Status: Offline Points: 4378 |
På de nye Samsung fik jeg det ikke til at virke med lyden selvom kanalerne blev slettet. Til gengæld virker det når man åbner EPG'en anden gang på samme kanal og så dør det igen når man har skiftet kanal.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Joined: 23-August-2010 Status: Offline Points: 549 |
Hvordan er betragtingsvinkel på dette TV. Bilka har det til 6000,-
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Joined: 06-Februar-2007 Location: København Status: Offline Points: 4378 |
Som på andre VA paneler. Forholdsvist begrænsede.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Bare til info, så er det ikke lykkedes mig af få hverken lyd eller billede på EPG'en endnu.
Tror det bliver en bytter til en anden model... |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Joined: 21-Maj-2006 Status: Offline Points: 5 |
Ja, det kunne da være rart at have, men hvorfor er det så vigtigt for dig, at have billed og lyd i guiden? Det er jo ikke sådan at man tilbringer 5-10 minutter ad gangen, i guiden.
Så hvad du siger er, at du er villig til at gå på kompromis med kvalitet og billedkvalitet, blot for at få lyd og billede i guiden? M.v.h. |
|
![]() |
|
Nej men det er rart at have i guiden - så man kan høre/se hvis der sker noget i fodboldkampen.
Hvis man først har haft det, synes jeg det er en rar feature. Kan ikke forstå man laver TV uden... Nej, det er jeg ikke villig til at gå på kompromis med. Så nu hælder jeg til et Panasonic AS650 istedet. |
|
![]() |
|
Med AS650 kommer du netop til at gå på kompromis, med billedkvaliteten, da det har IPS-panel. Det betyder ringere farvegengivelse, ringere sortniveau og ringere kontrast. Skal du have billedkvalitet svarende til Sony'en, så er det AS640 du skal have... M.v.h.
|
|
![]() |
|
Synes ellers 650'eren stod pænt, men derfor kan det jo godt blive bedre :-)
Så AS640 eller AX630? |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |