recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  New Posts New Posts RSS Feed - Maling til Lærred
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Maling til Lærred

Post Reply Post Reply
Author
Ny bruger
Ny bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hussainb Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Maling til Lærred
    Posted: 25-Maj-2015 at 11:38
Hej,

Jeg har en projektor med short throw (BENQ W1300). Den er hængt i loftet.

Jeg vil gerne bruge væggen som "lærred". Der ses oftest fodbold og andet sport (og playstation) på den.

HVilke farver vil være passende iforhold til Gain osv så det ses bedst muligt. Jeg skal aligevel male væggen så hvis jeg kunne male iforhold til at projektor vises bedst muligt vil det være perfekt.

På Forhånd Tak :-)
Back to Top
hansie View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hansie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Maj-2015 at 11:49
Der findes maling til formålet.

Søg efter : screen goo
Back to Top
hussainb View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hussainb Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Maj-2015 at 12:06
Tusind tak for det hurtige svar. Er det noget jeg maler hele væggen med? eller en ramme med?
Back to Top
Trumle View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Trumle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Maj-2015 at 12:07
En hel-mat glans 5,  helt hvid eller -svagt- lysegrå væg maling i en god kvalitet er egnet. Du skal spørge efter en en nuance der er helt neutral. Det er lang fra alle hvide eller grå farver der reelt er neutrale, men spørg efter det og ekspedienten burde kunne finde det til dig.
Back to Top
hussainb View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hussainb Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Maj-2015 at 12:09
Hej igen,

Det virker meget dyrt, kan man ikke bruge alm maling hvor en farve bare er god og passende? Så stort er budgettet?
Back to Top
bleze View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bleze Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Maj-2015 at 12:52
http://www.av-oplevelser.dk/group.asp?group=161.

Umiddelbart ville jeg dog vælge et fast ramme lærred hvis det var mig :)
Back to Top
E100 View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote E100 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Maj-2015 at 20:10
Originally posted by hussainb hussainb wrote:

Hej igen,

Det virker meget dyrt, kan man ikke bruge alm maling hvor en farve bare er god og passende? Så stort er budgettet?

Det Trumle anbefaler dig ER helt almindelig maling.
Fx ren hvid loftmaling i glans 3 eller 5 - det bliver vist ikke billigere

Edited by E100 - 25-Maj-2015 at 20:12
Venlig hilsen E100

Diskret stuebio
Back to Top
hussainb View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hussainb Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Maj-2015 at 21:48
Sorry fik ikke est Trumles svar inden jeg skrev. Det var også dette jeg formodede men godt at få det bekræftet

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.