recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Samsung SEK-3500U Evolution Kit
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Samsung SEK-3500U Evolution Kit

Post Reply Post Reply
Author
Super bruger
Super bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DrRetina Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Samsung SEK-3500U Evolution Kit
    Posted: 02-Juni-2015 at 19:19
Ser ud som om det nye 2015 kit er på gaden. Der er ihvertfald en tråd på over 63 sider på AVSforum om den.

Er der nogen der har modtaget et kit endnu og kan dele erfaringer? Jeg sprang selv sidste års kit over til mit F9005, men tror jeg hopper på det nye 2015 kit.

Back to Top
myth007 View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote myth007 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Juni-2015 at 11:17
Hej. Jeg står i samme situation som dig. Det ser ud som om flere online forhandlere i Tyskland skulle kunne levere om et par uger. 

Men jeg ved fra SEK-2500U fra sidste år, at det var vigtigt man købte den rette model til det TV man har. Så er lidt I tvivl om den Tyske er den rette.

Back to Top
hummelmose View Drop Down
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hummelmose Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Juni-2015 at 11:44
Vær lige obs på, at i p.t. mister HBO, Blockbuster + hbbtv på DR hvis i køber det !!!!

Jeg har testet Tizen, og ovenstående virkede ikke eller var der ikke p.t.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.