|
PLEX på Web OS 2.0 |
Post Reply ![]() |
Author | |
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Joined: 25-Juli-2004 Location: København, DK Status: Offline Points: 4006 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07-Juni-2015 at 01:40 |
Hej.
Har købt mig et LG 65UF950V med Web OS 2.0. Super TV, meget glad for det, men savner PLEX. Har læst at det p.t. ikke findes, men at PlayX (Plex for Web OS) skulle kunne installeres. Er der nogen herinde som har prøvet at installere Plex på Web OS 2.0? |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 13-Oktober-2009 Status: Offline Points: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En nem og billig måde at bruge plex på er at bruge Google Chromecast - har jeg hørt, er selv en xbmc mand..
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Joined: 25-Juli-2004 Location: København, DK Status: Offline Points: 4006 |
Jeg har allerede Chromecast på. Jeg ville bare se om jeg kunne finde en rigtig klient.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Jeps. På 1.0 er den der, men på Web OS 2.0 er den væk. |
|
|
|
![]() |
|
Noget du ved, eller noget du tror ?
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 13-Oktober-2009 Status: Offline Points: 631 |
Vær du glad for at du har webos 2.0 - jeg har selv lige købt sidste model LG fra 2014 med webos 1.0 og den er bare så langsom - men har læst at der kommer en opdatering til 2.0 og så håber jeg det bliver en bedre oplevelse med det TV ..
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |