recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > Smart TV
  New Posts New Posts RSS Feed - LG Smart TV (WebOS)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

LG Smart TV (WebOS)

Post Reply Post Reply
Author
Super bruger
Super bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mivi71dk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: LG Smart TV (WebOS)
    Posted: 04-November-2015 at 11:41
Hej

Jeg har købt mig et LG Smart TV.
Det er et http://www.lg.com/dk/tv/lg-50LF580V.

Jeg er helt ny i smart TV genren. Jeg har dog fundet ud af:

• At optage
  • Se Netflix
  • Se DR (viaa HbbTV)

Jeg synes ikke, der er mange apps, som er værd at benytte.

Jeg havde en idé om, at jeg kunne finde og installere apps, ligesom vi kan på Android og iPhone.

Jeg har yderligere en fornemmelse af, at WebOS slet ikke har så mange apps. Men der må da være flere end dem, jeg lige kan se på TVet.

Eller?

Back to Top
lahan View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote lahan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-November-2015 at 12:41
Tror Ikke du skal forvente mange app på webos.

De fleste udvikler sikkert først til tvOS og androidTV.
Hvis der er tid og resourcer så udvikles der en webos,tizen,Firefox version.
Så smarttv der ikke er baseret på tvOS eller androidTV er nærmest døbt til at blive en mangelfuld oplevelse.
Back to Top
mivi71dk View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mivi71dk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-November-2015 at 12:44
Det tror jeg, at du har ret i :)

Men for at gå et skridt videre. Kan man få apps ind, som i fremkommer i menustrukturen?
Lad os antage, at BBC havde lavet et eller andet, kan man så, downloade den app og installere den?

Back to Top
Radiomanden View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Radiomanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-November-2015 at 13:17

Du kan installere dem som der tilbydes til Download.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Back to Top
mivi71dk View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mivi71dk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-November-2015 at 13:22
Tilbydes til download...

Er det dem, jeg kan se på TVet? For der er ikke så mange, og stort set ikke noget, der er interessantte.
Eller findes der en slags "shop", hvor jeg kan se, hvad der er?

Back to Top
Niller55 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Niller55 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-November-2015 at 13:29
der er en masse ubrugelige ting - du går bare op i søg i lg store og prøver dig frem
Back to Top
mivi71dk View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mivi71dk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-November-2015 at 13:35
Ja, jeg er klar over, at der er mange ubrugelige ting :)

Men hvis jeg søger deroppe, synes jeg kun, at jeg søger på dem, jeg kan se på skærmen. Og det er ikke ret mange.
Skal selvfølgelig lige prøve igen, når jeg er hjemme.
Back to Top
Radiomanden View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Radiomanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-November-2015 at 13:40

Det der findes i LG Store, er det der kan Downloades.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Back to Top
mivi71dk View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mivi71dk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-November-2015 at 13:43
der var det ord, jeg ledte efter ... LG Store.

Der er selvfølgelig ikke mange apps derude, men flere end jeg kan se via min TV menu :)

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.