|
Angående hub til samsung TV |
Post Reply ![]() |
Page 123 10> |
Author | ||
karlstegger ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 25-April-2013 Location: København Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13-December-2015 at 13:47 |
|
Hey All
Jeg er i markedet for et nyt tv, f.eks et Samsung SUHD. Men forleden kom jeg til at tænke på at jeg mener at Samsung en gang havde et tv hvor de havde lavet en salg hub der lå på gulvet. Denne hub havde så alle tislutningerne HDMI, RGB, USB, memory stick osv. Det betød at der var EN ledning til tv´et og dermed gjorde det muligt at man faktisk gerne ville hænge det op uden at skulle fræse væggen ud og smække ledningerne derind. Kan I huske om det var Samsung der lavede sådan en tilslutningshub eller om det var andre? Kan man stadig få det?
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er Evolution kit, som er lavet til bestemte modeller. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Joined: 17-November-2013 Status: Offline Points: 2437 |
|
Ja, det er Samsung, der benytter dette praktiske og udskiftelige. Jeg har haft flere modeller med dette.
Faktisk er det to ledninger op til TVpanelet: Strøm og til one Connect enheden. De nyeste highendmodeller bruger denne. Så du skal lidt op i pris. Edited by bentpetersson - 13-December-2015 at 15:21 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
karlstegger ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 25-April-2013 Location: København Status: Offline Points: 3 |
|
arh men er det ikke vidunderligt.. Hvad er lidt op i pris ?
|
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Joined: 17-November-2013 Status: Offline Points: 2437 |
|
Uden at må hænge mig op snakker vi vel fx fra js8005 og js9005 modeller om Ca 10000, - til 15000 kr for en 55". Tilbudspriserne ændres jo hele igen både ned og igen op.
|
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 24-Februar-2005 Location: Skanderborg, DK Status: Offline Points: 1067 |
|
Nej, det har absolut ikke noget med evolution kit at gøre. Evolution kit er et kort du sætter bag i fjernsynet som opdaterer smart delen til den sidste nye. |
||
/Peter
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Joined: 04-Februar-2004 Status: Offline Points: 10519 |
|
Sony har også haft en model med sådan en tilslutningsboks. Ved ikke om det er gået af mode igen. Og nej, det har absolut intet med evolution kit at gøre.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
|
Tak Flemming. Jeg vidste ikke, at Sony også havde. Interessant. Hvilke modeller bruger en sådan, og hvilket navn har Sony givet den?
|
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 29-September-2006 Location: Køge, Denmark Status: Offline Points: 985 |
|
Nogen bør også fortælle Samsung det i så fald :
|
||
![]() |
||
|
Helt enig Henrik. Du ved jo om nogen, at jeg har en SEK 2500 fra sidste år til salg. 😱
![]() |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19661 |
|
Som Pioneer med deres 6. Generations plasma tv (436 og 506). Klaus |
||
![]() |
||
|
Ok.Tak. Klaus. Bygger pioneer endog plasma endnu?
|
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 10> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |