|
Waoo antennesignal - intet billede |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | ||
Warren ![]() Guld medlem ![]() Joined: 09-November-2006 Status: Offline Points: 786 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 25-December-2015 at 12:54 |
|
Mine forældre har Waoo fiber-tv via Airties boks (ethernet). Boksens hdd er fuld.
Hun vil derfor gerne optage via dvd-rw og clint dc1-boks hdd. Antennesignalet er pludseligt forsvundet (gråt flimmer). Vi fik kortvarigt antennesignalet (billede) frem ved at tage strømmen fra fiber-boksen på væggen og tilsluttet igen - hvorefter signalet forsvandt på under 1 min. Har derfor prøvet at sætte antennekablet kun fra fiberboksen på væggen og direkte til TV (pana 42ST60). Stadig intet billede. Vi har prøvet et nyt stykke lavet antennekabel med stik. Kraftigt kabel på max 2m. Er det mon væg-boksen der er defekt eller kan Waoo skrue på signalet?
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvis der leveres DVB-C fra boxen, og det er der da noget der tyder på, men at det ikke virker som det skal, det kunne jo tyde på en fejl. Når problemet er fixet, behøver man jo heller ikke andet udstyr end TVet og Recorder, det er derfor det er et stort + at signalet leveres som DVB-C, der skal intet extra til for at modtage. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Joined: 25-Maj-2007 Status: Offline Points: 1059 |
|
Det er afhængigt af hvor du bor, om der overhovedet er tv-signal ud fra boksen. Såfremt dine forældre bor et sted hvor det kan leveres, skal waoo åbne for signalet, mener det koster 39/md. det er vist der omkring jeg giver for det.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
|
De må sgu da være syge i hovedet.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Joined: 25-Maj-2007 Status: Offline Points: 1059 |
|
nå |
||
![]() |
||
|
Hvad mister de ved ikke at åbne for signalet.? Ikke noget. |
||
|
||
![]() |
||
|
Hvad mister de ved ikke at åbne for samtlige kanaler hos mig? Det har de sjovt nok heller ikke lyst til. |
||
![]() |
||
|
Det lyder som om det ikke er videre brugbart. Hvis ikke der kan modtages direkte med det udstyr man har i forvejen, uden at man skal bløde extra for det, så er det sgu ikke meget værd. |
||
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
|
Nå for søren, du får måske gratis TV pakke? ![]() |
||
![]() |
||
|
Det er da totalt knald at betale extra for at få det som DVB-C. Når det ligger i boxen i forvejen. |
||
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
|
Der "ligger" vel ikke noget signal før der er betalt for signalet. |
||
![]() |
||
|
Det er i den grad brugbart for mig, da jeg slipper for at have en ip-box ved alle fjernsyn i husstanden. Som det er nu, har jeg en airtiesboks siddende ved det primære tv i stuen, men der er tilsluttet tv 3 andre steder i huset også, og det ville være yderst irriterende at skulle trække rj45-kabel til samtlige steder + at betale ekstra for boxe. Med den nuværende løsning, har jeg kunne genbruge mine gamle kabler, og det er rigeligt 39 kroner om måneden værd.
At Radiomanden synes det er tåbeligt, tjah... Det lever jeg fint med. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |