|
Hiper eller kviknet |
Post Reply ![]() |
Author | |
xander ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 21-Marts-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28-Februar-2016 at 13:37 |
Hej jeg overvejer at skifte internetudbyder, jeg ville lige høre om der er nogen på recordere der har erfaring med hiper eller kviknet.
Mvh
Edited by xander - 28-Februar-2016 at 13:58 |
|
![]() |
|
Skodman ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 30-August-2006 Location: Lyngby,Denmark Status: Offline Points: 219 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kunne da også tænke mig at høre om erfaringer med hiper?
|
|
![]() |
|
JanV. ![]() Junior bruger ![]() Joined: 12-August-2013 Status: Offline Points: 44 |
Hvis det er via kobber du skal have internet, så kan kviknet nok tilbyde en højere hastighed, da de bruger pair-bonding
Edited by JanV. - 03-Marts-2016 at 10:41 |
|
![]() |
|
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 04-September-2005 Location: Støvring Status: Offline Points: 389 |
Jeg har lige fået Hiper ind i lejligheden. Ind til videre er erfaringerne rigtig gode. De lovede en hastighed på 44/12, hvor det reelle tal lander på omkring 40/10. Det anser jeg som acceptabelt.
Det er på kobber. Jeg har ikke rigtig haft behov for at pille ved routeren, da den ser ud til at fungere fint til mine behov. |
|
![]() |
|
Skodman ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 30-August-2006 Location: Lyngby,Denmark Status: Offline Points: 219 |
Ikke nogle med hiper fiber ? For det er det jeg godt kunne finde på at springe på.
Edited by Skodman - 03-Marts-2016 at 16:05 |
|
![]() |
|
kec2 ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 27-Oktober-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 343 |
Jeg har haft Hiber i to måneder og er godt tilfreds.
Før havde jeg YouSee (dvs. internet via kabeltv) og de bruger samme router. Hos YouSee havde jeg ikke behov for fast ip-adress, den skiftede aldrig. Det gør den mange gange om dagen på Hiber, så det med at have egen server er lidt problematisk. Fast ip-adresse fåes ikke før end om ca. en måned. Jeg har bestilt 100/25 og det er også det jeg får. Jeg har ingen erfaring med Kviknet.
|
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Joined: 21-Oktober-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 663 |
Jeg har ingen erfaringer med Hiper men tænker også at bestille deres gigabit fiber forbindelse når yousee adskiller tv og bredbånd her til april.
|
|
![]() |
|
Male80 ![]() Bruger ![]() Joined: 19-Maj-2014 Status: Offline Points: 104 |
Jeg er på anden måned ved Hiper og jeg er uovenud tilfreds, de kan levere 60/10 ved mig hvor danskenet kun kunne levere 35/10 og stofa slet ikke kunne levere et et internet der kunne bruges.
Det gør de 80 kr billigere end danskenet. Samt tilmelding mm er gået som smurt og de ringede om aftenen det blev igangsat for at høre om det kørte som det skulle. Der har ingen nedbrud været. Så der er tommel op herfra. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |