|
Philips tv -starter ikke op |
Post Reply ![]() |
Author | |
FnkyFrank ![]() Ny bruger ![]() Joined: 26-Oktober-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02-Juni-2016 at 22:29 |
Hej.
Jeg har et 3-4 år gammel Philips 42pfl7674h / 12. Det virkede fint indtil i morges. Jeg kommer hjem fra arbejde og skal tænde men det er dødt. Tager strømmen fra det og det viser dioden blinker hvidt som den plejer og tv'et viser philips logoet og går så ud. Jeg har taget alle kabler (undtagen strømkablet) fra, men stadig samme fejl. Kun når jeg tager strømmen fra og sætter det til igen kommer der logo på et øjeblik - men den kommer ikke videre. Nogen der har en idé om der kan gøres noget? På forhånd tak for hjælpen. Mvh Frank |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Joined: 21-Maj-2006 Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Smide det ud, og købe et nyt (ikke Philips).
M.v.h. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Juli-2004 Location: Køge egnen Status: Offline Points: 7191 |
Det kan ikke betale sig at lave det med mindre du har en god ven som har forstan på at lave tv.
De nye Philips er nok ringere end dit afgåede som du kan fornemme Henrik B prøver at fortælle ![]() |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 21-Marts-2004 Location: 9530, DK Status: Offline Points: 5342 |
Så det kunne være "Bad capacitor" problemet som specielt Samsung TV løb ind i for nogle år siden. Det kan også ske for andre mærker og produkter. ![]() Prøv at Google "Bad capacitors", der kommer masser af hits. ![]() Så hvis det er problemet og du kender en som kan hjælpe kan det laves for nogle få kroner og noget arbejdstid. Pris på værksted bliver sikkert for dyrt. Mvh. JørgenT |
|
![]() |
|
H.J.J. ![]() Ny bruger ![]() Joined: 30-November-2011 Status: Offline Points: 6 |
Det kan jeg desværre støtte ![]() mvh ...en ejer af et Philips Android TV Edited by H.J.J. - 03-Juni-2016 at 11:17 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |