|
Pana CX800 serien og HDR update |
Post Reply ![]() |
Page 123 7> |
Author | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06-Juni-2016 at 11:11 |
Der var jo tidligere været stillet forskellige tidspunkter i udsigt for firmware updates til HDR for CX800 serien. Ingen af tidspunkterne holdt desværre. TV´et blev markedsført og solgt som et HDR TV, og her et år efter lanceringen..............stadig intet.
Der er i dag kommet en ny firmware update, dette er desværre heller ikke den ventede HDR firmware. Updaten kunne dog måske være en "Forrunner" for HDR updaten. Og det skriver jeg fordi man på AVFORUMS skriver, at man nu på Youtube netop kan se 4K HDR video clips, og det har man ikke kunnet tidligere. Jeg har ikke selv tidligere prøvet at se de nævnte Youtube 4K HDR clips, men jeg kan også se disse uden at TV´et beklager sig, som når man smutter en 4K HDR BD i min Pana UB900. Og her beklager TV´et sig stadig, og fortæller at mit TV ikke er et HDR TV - altså ingen ændringer her. Om der er noget om snakken på AVFORUMS kan jeg desværre ikke afgøre. ![]() Edited by Hother - 06-Juni-2016 at 12:17 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
tclange ![]() Bruger ![]() Joined: 15-Maj-2005 Status: Offline Points: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det ville være dejligt hvis man snart kunne se noget HDR
Syntes snart vi har ventet længe på den update Hvis den overhovedet kommer
![]() Edited by tclange - 06-Juni-2016 at 12:24 |
|
Panasonic 65" HZ2000,Yamaha SW050
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
Hvis updaten ikke kommer, og virker fornuftigt, så står vi jo næsten med en ny MPEG2 sag.
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
tclange ![]() Bruger ![]() Joined: 15-Maj-2005 Status: Offline Points: 92 |
Mon ikke Panasonic som et plaster på såret istedet for giver os den nye model som HAR hdr.....
![]() Nok ikke
![]() |
|
Panasonic 65" HZ2000,Yamaha SW050
|
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 19-September-2005 Location: Herlev Status: Offline Points: 696 |
Jeg
tror ikke Panasonic havde regnet med de Nye standarter angående HDR, da de
udgav dette TV, det
jeg syntes er bekymrende er at de ikke har udgivet en HDR opdatering som I det mindste
opfylder de første standarter, når
det er sagt så overrasker mit 55CX800 mig stadig, det gør det det bare rigtigt
godt i alle afskygninger af TV BLU-RAY OSV, nu har jeg jo kun haft et 42” GT50
før, men jeg syntes at det er langt federe at se Film & Sport på mit CX800,
jeg må på et tidspunkt se noget HDR så jeg håber selvfølgelig at opdateringen
kommer, så jeg kan komme hjem til Hother og opleve det live.
men hvis HDR opdateringen ikke kommer er vores TV købt uden en væsentlig feature som der er reklameret med, at det skulle kunne & så er det jo helt galt, det har Panasonic ikke råd til tænk på de 2 største markeder for Panasonic USA & UK hvor der er solgt rigtig mange CX800. |
|
![]() |
|
Hej Kim, jamen jeg vil være stjerne lykkelig med en velfungerende HDR Update. For jeg er som du særdeles glad for mit 65CX800. Men det irritere mig grænseløst, at Panasonic tager sine kunder så lidt seriøst. Panasonic kunne jo bare på deres hjemmesider udsende en status på HDR opdateringen. Det koster intet - men de er mere tavse end graven. Jeg er jo godt klar over, at Panasonic ikke kan benytte den HDR Update som de hurtigt udsendte til de nye DX900 modeller. Alene Local Diming er jo vidt forskellige mellem de 2 modeller. Men helt ærligt - en ventetid på et år uden officiel kundeinfo er for mig dybt useriøst. Når jeg ikke har indkaldt til en hygge filmaften med dig og Kenneth skyldes det egentligt, at jeg kun har en seriøs 4K film at vise via min UB900 (naturfilm Timescape). Dog bestilte jeg i går The Revenant fra Amazon.UK, som pt skal være det ultimative billede udi i 4K - og så ligner det noget
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Jamen helle - dusseda, nu går indlæggene på hos AVFORUMS, at updaten der kom i dag faktisk ER HDR Updaten. Dog er HDR kun tilsluttet 1 HDMI udgang (opdateret til 2.0a). Desværre ser det ikke umiddelbart ud som om at det funker.
![]() Er du interesseret i at følge udviklingen på siden - ganske spændende for mig i det mindste, så kan du checke med her: https://www.avforums.com/threads/2015-panasonic-cx802-tx-xxcx802b-owners-thread.1965289/page-138
|
|
|
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 19-September-2005 Location: Herlev Status: Offline Points: 696 |
Mit tv siger at det ikke er en Update ? Stadig version 3.226
Edited by jugglerq - 06-Juni-2016 at 19:11 |
|
![]() |
|
Har du prøve at få TV´et til at søge efter en update = Netværk - software opdatering.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Ja den siger 3.226 up to date
|
|
![]() |
|
Ok nu kom den frem
![]() |
|
![]() |
|
Godt så
![]() |
|
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 7> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |