recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  New Posts New Posts RSS Feed - 8 EM fodboldkampe sendes i UHD
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

8 EM fodboldkampe sendes i UHD

Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bentpetersson Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: 8 EM fodboldkampe sendes i UHD
    Posted: 15-Juni-2016 at 14:45
Hele otte kampe sender det schweiziske TV direkte i UHD.

Vi er desværre lidt langsomme i DK.

Eröffnungsspiels sowie aller Spiele ab den Viertelfinals auf «SRF zwei UHD» in UHD regelt. Das sind insgesamt acht Spiele.

Med venlig hilsen
bentpetersson

Back to Top
hansie View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hansie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Juni-2016 at 15:04
Mon ikke det er via satellit ?

Men ikke meget info du kommer med.
Back to Top
bentpetersson View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bentpetersson Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Juni-2016 at 15:15
Muligvis. Men de kalder det for digitalt

http://www.suissedigital.ch/suissedigital/aktuell/die-fussball-em-in-4k-suissedigital-ist-bereit/?gclid=CL-V9beNqs0CFcluGwod6fEF6Q
Med venlig hilsen
bentpetersson

Back to Top
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bentpetersson Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Juni-2016 at 15:19
Nederst kan man læse at det er via kabelnet.
Med venlig hilsen
bentpetersson

Back to Top
csell View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote csell Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Juni-2016 at 15:58
Hej.

Åbningskampen og de 7 slutkampe sendes i 4K flere steder.

Til den der selv har parabol er det nemmest at modtage dem
fra TRT på 42 Øst, VEST Beam som jeg skrev den 2 juni:

http://forum.recordere.dk/noget-euro-2016-i-4k_topic146883.html

Jeg beklager, at jeg dengang brugte den Internationale betegnelse Euro 2016 og ikke den Danske EM 2016.

Hilsen Carsten.

Edited by csell - 15-Juni-2016 at 16:28
Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Juni-2016 at 16:11
Det hedder vel bare EM 2016. Der er ikke noget dansk over det
Back to Top
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bentpetersson Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Juni-2016 at 19:55
Det ville være rart med et link til en gratis side, der viser disse kampe, så jeg både kan se uhdkampene og fortælle det til min schweiziske svoger.

(Som dog ikke kan se det fordi han ikke har et uhd TV. Men han er en stor beundrer af internettets hastighed i dk, idet det både er langsomt og dyrt i Schweiz)
Man kan nå at læse bibelen, inden man får en email igennem :)

Edited by bentpetersson - 15-Juni-2016 at 19:57
Med venlig hilsen
bentpetersson

Back to Top
csell View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote csell Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Juni-2016 at 07:31
Originally posted by bentpetersson bentpetersson wrote:

Det ville være rart med et link til en gratis side, der viser disse kampe, så jeg både kan se uhdkampene og fortælle det til min schweiziske svoger.

Hej.

TV rettighederne til at vise EM kampene er solgt landevis. Så det bliver nok umuligt at finde et link som du
kan bruge fra Danmark, da TV stationerne har akcepteret at Geo Blokere således at der kun kan streames inden for deres eget land.

Det er meget nemmere med Satellit. Her kan man uden problemer kigge med hos nabolandene.

Hilsen Carsten.
Back to Top
Guests View Drop Down
Gæst
Gæst
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Juni-2016 at 11:28
Originally posted by Kampus Kampus wrote:

Nu bruger de jo engelsk i UEFA (og FIFA) og hvad skulle EM står for der?
Nej, det er EURO 2016 som man skal søge på hvis man leder efter de officielle sider.
Back to Top
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bentpetersson Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Juni-2016 at 12:11
Originally posted by csell csell wrote:

Hej.

TV rettighederne til at vise EM kampene er solgt landevis. Så det bliver nok umuligt at finde et link som du
kan bruge fra Danmark, da TV stationerne har akcepteret at Geo Blokere således at der kun kan streames inden for deres eget land.

Det er meget nemmere med Satellit. Her kan man uden problemer kigge med hos nabolandene.

Hilsen Carsten.

Tak Carsten. Det var netop, hvad jeg havde resonneret mig til. Men jeg havde da håbet på mirakler.

Desværre er parabolen for længst smidt væk.

MEN jeg synes, at billedkvaliteten er blevet bedre fra både DR og TV2. Har andre samme oplevelse? Også selv om der stadig kun sendes i 720 P.

Edited by bentpetersson - 16-Juni-2016 at 12:12
Med venlig hilsen
bentpetersson

Back to Top
Kasper_J View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kasper_J Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Juni-2016 at 13:57

Du mener ikke at EM er den danske betegnelse for europamesterskaberne?
Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Juni-2016 at 14:10
Originally posted by Kasper_J Kasper_J wrote:

Du mener ikke at EM er den danske betegnelse for europamesterskaberne?

Når han skrev Danske med stort foran EM, blev det opfattet som et samlet navn på EM 2016, og det er det ikke!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.