recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  New Posts New Posts RSS Feed - KLIK lyd fra Panasonic TV ?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

KLIK lyd fra Panasonic TV ?

Post Reply Post Reply
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote xalodogan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: KLIK lyd fra Panasonic TV ?
    Posted: 20-Juni-2016 at 10:57
Nu har jeg haft mit Panasonic CXC725 55" TV i 3 måneder. Billedet er flot osv....meeen

Mit TV laver en klik lyd når den er i Standby mode. Klik lyden kommer periodisk...fx kommer lyden med 5 minutters mellemrum og nogen gange med 2 minutters mellemrum. 

Nogen gange er den der slet ikke. Det er ikke en høj klik lyd.....men lyder som om den kommer fra venstre side af tv'et.

Jeg ved ikke om den også gøre det når den er tændt....men det er ikke noget jeg har hørt. 

Er der nogen som har et bud hvad det kan være eller gør jeres tv osse det samme ?

Back to Top
digitalt.tv View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote digitalt.tv Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-Juni-2016 at 15:17
Det er normalt at den gør den 1 gang et stykke tid efter det er gået på standby, men det burde ikke komme mere end den ene gang så vidt jeg ved.
Back to Top
hopgreve View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hopgreve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-Juni-2016 at 16:58
Hej , jeg har samme tv, og har ikke lagt mærke til noget.
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Back to Top
xalodogan View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote xalodogan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Juni-2016 at 15:05
Hmm....den gør det faktisk osse nogen gange når man man ser film. Det med at den gør det i standby mode er faktisk lidt underligt. Den gør det et par gange efter man har slukket tv'et. Derefter er der  intet. 

Hul i det....det forstyrre mig ikke eller lign. Og hvis tv'et skulle ryge sig en tur indenfor de 2 år så er det bare sådan. 
Back to Top
kaizer View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kaizer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Juni-2016 at 20:13
Det er ikke bare plastikken der udvider/trækker sig sammen?
Back to Top
Hancock View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hancock Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Juni-2016 at 23:40
Det er sikkert tuneren der slår fra efter at have søgt efter OTA opdateringer.
Dette kan normalt slås fra i menuen.
Så stopper klikkeriet.
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl
Back to Top
xalodogan View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote xalodogan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Juni-2016 at 09:54
Jeg tror ikke der er noget galt med strømforsyningen eller lign. For det lyder ikke som et elektrisk klik. Måske kan det være plastikken der udvider sig eller lign. 

Eller søgning efter software opdatering.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.