|
Sony TV tænder selv |
Post Reply ![]() |
Author | |
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Joined: 17-Oktober-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22-Juni-2016 at 11:24 |
Jeg har et 1½ år gammelt Sony 55X8505B TV, som er begyndt at tænde selv periodisk.
Jeg har rendt diverse menuer igennem for at finde aktiverede automatiske opdateringer, som kunne forklare hvad der sker, men jeg er umiddelbart ikke faldet over noget. Er der nogen der har en idé om årsagen ? PS. Min bedre halvdel mener det er hendes nyligt afdøde far, som tænder TV'et.........jeg forholder mig skeptisk overfor den teori
![]() |
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Joined: 06-Februar-2007 Location: København Status: Offline Points: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er en bug i softwaren. Mit eget gjorde det også på et tidspunkt, hvor jeg til sidst slog fjerntænding fra (den hvor den kan tænde via WIFI), samt alt hvad der relaterede til CEC-styring via HDMI. 7-9-13 har den ikke gjort det det sidste halve år nu.
Er TV'et opdateret? |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |