|
Pana CXC 725 Foretrukne kanaler lagring? |
Post Reply ![]() |
Author | |
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 10-September-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 1191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13-Juli-2016 at 18:45 |
Skal TV være tændt eller slukket ,når man vil flytte og lagre tv kanaler til foretrukne placering?
Min svoger har problemer med at kunne flytte kanaler og låse dem? En der kan komme med en hurtig guide?
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Joined: 04-Februar-2004 Status: Offline Points: 10516 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan jo af gode grunde ikke flytte kanaler m.v. hvis TVet er slukket. Guiden er sikkert i manualen.
Flemming Edited by fltk - 13-Juli-2016 at 22:21 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Juli-2004 Location: Køge egnen Status: Offline Points: 7191 |
Skal være tændt
![]() Man han skal vel bare lave en fortrukken liste. Hvorfor skal de låses ? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
På Pana laver man en Favoritliste.
|
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Joined: 23-August-2010 Status: Offline Points: 549 |
Jeg sletter / Blokere bare de kanaler jeg ikke ville se.
|
|
![]() |
|
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 10-September-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 1191 |
Tak for svarene , Har selv et Pana Plasma G 30,og troede at kanalerne kunne lægges lige som der, men opdager at alt er helt lavet om, jeg har selvfølgelig hentet manualen, men ville høre inden om der var nogen fif.
jeg ser godt at det xalodogan skriver er muligt, min svoger siger at han har ca 20 kanaler ud af 800 hvor der er billede, så bliver mange at slette,men nu må jeg se. Og formulerede mig forkert ,self skal der være strøm på tvet, men mere om jeg skulle være inde på kanaler/tvprogrammer når jeg skulle ændre eller om jeg skulle ud af kanaler.
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
Ja du skal være inde i kanal menuen for at lave Favoritliste/slette
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Joined: 09-Februar-2006 Location: Danmark Status: Offline Points: 8665 |
Der skal da ikke slettes/blokeres.
Lav en favoritliste med de ønskede kanaler. |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 21-Marts-2004 Location: 9530, DK Status: Offline Points: 5342 |
![]() Men hvis han har nogle ekstra betalings kanaler dur det selvfølgelig ikke.
Jeg ved ikke om den mulighed findes på den pågældende model? Mvh. JørgenT |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |