|
BeoLab 3500 & BeoSound 3000 |
Post Reply ![]() |
Author | |
newzero ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 12-Oktober-2010 Status: Offline Points: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18-Juni-2016 at 17:34 |
Hvis jeg har mine BeoLab 3500 & BeoSound 3000 i samme rum, så vil min BeoLab 3500 styre volumen med fjernbetjningen og ikke via BeoSound 3000, som vil være mest hensigtsmæssigt, når de begge er i samme rum, og begge får signaler fra min BEO4 . Hvordan kan jeg ændre denne option, så volume kontrollen bliver styret af BeoSound 3000. Så min BeoLab 3500 på en måde bare virker som en alm aktiv højtaler ? Kan dette lade sig gøre ? Mvh Morten
|
|
Med Venlig Hilsen.
NewZero. |
|
![]() |
|
masterlink ![]() Bruger ![]() Joined: 20-Juli-2015 Status: Offline Points: 81 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du fundet ud af problemet? Man kan sætte Beosound 3000 til ikke at modtage remotesignaler. Eller sætte beo4 til kun at sende linksignaler.
|
|
![]() |
|
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 07-Februar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej
http://www.bang-olufsen.com/da/product-support/loudspeakers/beolab-3500 når de er i samme så skal du brug option 4. eller kigge på side 22 i guiden
Edited by michael79 - 14-August-2016 at 11:17 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |