recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  New Posts New Posts RSS Feed - Hjælp til et headset
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Hjælp til et headset

Post Reply Post Reply
Author
Bruger
Bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote patfigs Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hjælp til et headset
    Posted: 18-August-2016 at 08:19
Hej

Ved ikke rigtig om, recorder er det helt rigtig sted at spørge, men man kan jo prøve.

Jeg sidder tit foran min pc om aftenen og arbejder, hvor jeg anvender et headset, så konen ikke brokker sig over musikkenOuch Jeg tænker dog det ville være smart, hvis det udover at afspille musik også kunne virke som et ”rigtigt” headset til samtaler på Skype. Det jeg har nu er lidt rustent i lyden på mikrofonen.

Jeg har fundet disse to Planatronic Voyager Focus og Jabra Evolve 65:

http://www.zinuss.dk/blog/bluetooth-headset-mobil/  (se i bunden)

Er der nogen som kan prøvet et af dem og kan anbefale om de er noget værd? De er ikke helt billige, men jeg vil også gerne give lidt ekstra, hvis kvaliteten er i ordenWink

Vh

patfigs

Back to Top
jacobask View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jacobask Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-August-2016 at 10:27
Jeg har snakket med flere der er glade for ModMic (http://www.pricerunner.dk/sp/modmic.html). Her kan du tilføje en mikrofon til dit ynglingsheadset.

Edited by jacobask - 18-August-2016 at 12:52
Back to Top
patfigs View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote patfigs Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-August-2016 at 12:24
Jeg har snakket med flere der er glade for ModMic. Her kan du tilføje en mikrofon til dit ynglingsheadset

hmm, tror ikke linked virker?

Edited by patfigs - 18-August-2016 at 12:34
Back to Top
jacobask View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jacobask Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-August-2016 at 12:53
Det kan du da have ret i, det skulle være rettet nu. Alternativt så søg google efter modmic.
Back to Top
patfigs View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote patfigs Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-August-2016 at 13:24
Ok, tak, men det er nok ikke så godt til musikWink

vh 
patfigs

Edited by patfigs - 18-August-2016 at 13:25
Back to Top
patfigs View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote patfigs Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-September-2016 at 19:35
Til info, hvis andre har samme spørgsmål, vælger jeg Plantronics headset, pga:Wink

vh
patfigs

Back to Top
jacobask View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jacobask Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-September-2016 at 07:58
Min pointe med modmic var, at du kan fortsætte med at bruge de hovedtelefoner du allerede her og så sætte en mikrofon til.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.