|
Hjælp til et headset |
Post Reply ![]() |
Author | |
patfigs ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 04-April-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18-August-2016 at 08:19 |
Hej
Ved
ikke rigtig om, recorder er det helt rigtig sted at spørge, men man kan jo
prøve. Jeg
sidder tit foran min pc om aftenen og arbejder, hvor jeg anvender et headset,
så konen ikke brokker sig over musikken Jeg har fundet disse to Planatronic Voyager Focus og Jabra Evolve 65: http://www.zinuss.dk/blog/bluetooth-headset-mobil/ (se i bunden) Er der
nogen som kan prøvet et af dem og kan anbefale om de er noget værd? De er ikke
helt billige, men jeg vil også gerne give lidt ekstra, hvis kvaliteten er i
orden Vh patfigs |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 10-Februar-2011 Location: DK, Langå Status: Offline Points: 1235 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har snakket med flere der er glade for ModMic (http://www.pricerunner.dk/sp/modmic.html). Her kan du tilføje en mikrofon til dit ynglingsheadset.
Edited by jacobask - 18-August-2016 at 12:52 |
|
![]() |
|
patfigs ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 04-April-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 124 |
Jeg har snakket med flere der er glade for ModMic. Her kan du tilføje en mikrofon til dit ynglingsheadset Edited by patfigs - 18-August-2016 at 12:34 |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 10-Februar-2011 Location: DK, Langå Status: Offline Points: 1235 |
Det kan du da have ret i, det skulle være rettet nu. Alternativt så søg google efter modmic.
|
|
![]() |
|
Ok, tak, men det er nok ikke så godt til musik
![]() vh patfigs
Edited by patfigs - 18-August-2016 at 13:25 |
|
![]() |
|
Til info, hvis andre har samme spørgsmål, vælger jeg Plantronics headset, pga:
![]() vh patfigs |
|
![]() |
|
Min pointe med modmic var, at du kan fortsætte med at bruge de hovedtelefoner du allerede her og så sætte en mikrofon til.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |