|
IMAX Aarhus |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 26-April-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14-December-2016 at 15:30 |
Har nogen været inde og se StarWars i den nye sal?
Fortæl fortæl....... ikke så meget om filmen men om selve oplevelsen af IMAX
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 23-Februar-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 457 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke endnu - men jeg skal derind i morgen aften :-) Hvis du ikke ved det, skal du dog være opmærksom på, at det er den "lille" IMAX som CinemaxX har installeret. Lærredet i nogle udenlandske biografer er væsentligt større end det i Århus https://johncanfield.me/wp-content/uploads/2014/11/The-Dark-Knight-on-IMAX-screen.jpg
Men det bliver forhåbenligt fedt alligevel! |
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 26-April-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1759 |
Giv endelig en beretning når du har været derinde.... hvor skal du sidde? det er nok ikke helt ligemeget for oplevelsen.
![]() |
|
Ning
|
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 23-Februar-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 457 |
Præcis midt for. Vi endte på række H, men jeg ved faktisk ikke hvor deres "sweet spot" er.
Edited by DanishBacon - 16-December-2016 at 11:19 |
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 08-Maj-2006 Location: Tilst Status: Offline Points: 1698 |
Spørg mig i morgen. Har billet til forestillingen kl. 18 i dag.
![]() |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 02-Januar-2012 Location: Bramming Status: Offline Points: 1154 |
Så Rogue One der i går - der er fandme knald på!
Billedet stod perfekt og lyden var høj men ikke øre døvende. Det var helt perfekt. Jeg så mad max i IMAX i Berlin da den kom ud og det var en hård oplevelse. Den bulrede derudaf i flere timer og det var nærmest en befrielse når der var en lille action pause i plottet. Rogue One blev derimod aldrig belastende at lytte til. Den har også loft højttalere og der var atmos effekter. Stolene var af lædder og man sad skide godt.
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Joined: 26-November-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1559 |
Hmm...Jeg overvejer stadig om den skal ses i 2D eller IMAX 3D. Er 3D-effekten på IMAX ligeså 'gimmicky' RealD 3D?
Edited by Ukke - 15-December-2016 at 10:27 |
|
![]() |
|
Fakker ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 13-April-2008 Location: Aarhus Status: Offline Points: 315 |
Selve IMAX salen var fed, og udemærket film.
Men selve 3D er så fesen, at det ikke er til at holde ud.
|
|
![]() |
|
BoNJacobsen ![]() Junior bruger ![]() Joined: 17-December-2007 Status: Offline Points: 26 |
Rogue one er filmet i 35mm.
Så 3D er efter en tur gennem computeren = ingen værdi imho.
|
|
![]() |
|
Er der forestillinger i IMAX salen som ikke er 3d... altså af starwars filmen
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Fakker ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 13-April-2008 Location: Aarhus Status: Offline Points: 315 |
Tror jeg ikke, så havde jeg ihvertfald aldrig bestilt med 3D
|
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 17-Oktober-2010 Location: dk Status: Offline Points: 761 |
Ser ud til at filmen Logan den 2 marts ikke er i 3d. |
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |