|
Køb af nyt 65" hvilket? |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Joined: 22-November-2009 Status: Offline Points: 319 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19-December-2016 at 22:21 |
Pris max kr 18000
Lip sync skal fungere bedst muligt, hvis køb af receiver nødvendig så ok, eller er det bedre med soundbar? Hvilket mærke har mindst lip sync problemer? |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Juli-2004 Location: Køge egnen Status: Offline Points: 7191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du læser lidt test vil du opdage at lip-sync ikke er et problem. .
Hvad har du af ønsker til billedet ? Og hvordan sidder du i forhold til skærm. ? |
|
![]() |
|
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Joined: 21-Januar-2012 Location: Allerød Status: Offline Points: 474 |
Sony 65" KD-65XD9305 er meget svær at kommer udenom. Især da den lige er faldet fra knap 22000 kr til de lige under 17000 kr den står til nu..
Eller Samsung KS8005 65" til også lige omkring 14500 kr.. Personligt ville jeg nok selv springe på Sony, da det er en præference jeg har, men læs endelig tests af begge modeller og kig selv på billedet og design osv. Edited by Jonas Baadsgaard - 20-December-2016 at 09:00 |
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Joined: 22-November-2009 Status: Offline Points: 319 |
Hej og tak for svar
Du siger lip sync ikker er til stede, hvorfor bliver der så skrevet så meget om det problem på nettet? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19653 |
Hvor?
Klaus |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Hej prøv at google (lip sync problem)
http://www.tvtechnology.com/opinions/0004/the-lipsync-problem-that-wont-go-away/279183 |
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Joined: 28-Marts-2006 Status: Offline Points: 1145 |
Mit kommende TV skal være et LG 65B6 OLED. Bedste billede.
Men desværre ikke under 20.000 kr. endnu som er min smertens grænse.
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Joined: 10-December-2006 Location: Esbjerg Status: Offline Points: 1474 |
Du skal ikke tro på alt, du læser...
Jeg forstår ikke, hvad du mener med, hensyn til din kommentar vedr. receiver eller soundbar. Har du højttalere i forvejen? Ægte surround vil altid være bedre end end en soundbar, og alt andet end et tvs indbyggede lyd er også en kæmpe forbedring! Edited by Supergris - 21-December-2016 at 13:11 |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Hvad mener du med specifikt med i dette tilfælde at man ikke skal tro på alt hvad man læser??
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Joined: 10-December-2006 Location: Esbjerg Status: Offline Points: 1474 |
At du ikke skal være nervøs for, at lyden ikke passer med billedet, og det ikke burde være en faktor, der har betydning, for dit tv-valg.
Jeg er ret sikker på, der ikke er noget mærke, der er bedre end andre, med hensyn til det. Edited by Supergris - 21-December-2016 at 21:17 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |