recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  New Posts New Posts RSS Feed - Auto-slet overstået begivenheder i kalender?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Auto-slet overstået begivenheder i kalender?

Post Reply Post Reply
Author
Super bruger
Super bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Alinity Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Auto-slet overstået begivenheder i kalender?
    Posted: 28-Januar-2017 at 23:17
Hej,

Kan jeg ikke, på en eller anden måde få en begivenhed til at slette sig selv fra kalenderen når begivenheden/aftalen har fundet sted? Det irriterer mig, at have kalenderen fyldt op med forældede og allerede afholdte aftaler. Eller skal jeg godt nok ind og slette gamle aftaler manuelt?

Tak!

Back to Top
hansie View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hansie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Januar-2017 at 07:46
Hvorfor slette og hvorfor kikke tilbage ?

Har selv ios og kender ingen måde end manuelt slette.

Back to Top
Alinity View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Alinity Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Januar-2017 at 09:50
Ingen der ved om det er muligt at auto-slette gamle kalender aftaler?
Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Januar-2017 at 10:05
Mener iPhone selv sletter mine aftaler. Skulle engang tilbage i kalenderen for at se en aftale, og den var pist væk.
Back to Top
hansie View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hansie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Januar-2017 at 10:24
syncer min kalender op mod google 

og kan bestemme hvor langt tilbage jeg vil se under ios   men aftalerne bliver på kalenderen under google

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.