|
Auto-slet overstået begivenheder i kalender? |
Post Reply ![]() |
Author | |
Alinity ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 20-Oktober-2016 Status: Offline Points: 279 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28-Januar-2017 at 23:17 |
Hej,
Kan jeg ikke, på en eller anden måde få en begivenhed til at slette sig selv fra kalenderen når begivenheden/aftalen har fundet sted? Det irriterer mig, at have kalenderen fyldt op med forældede og allerede afholdte aftaler. Eller skal jeg godt nok ind og slette gamle aftaler manuelt? Tak! |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Juli-2004 Location: Køge egnen Status: Offline Points: 7191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor slette og hvorfor kikke tilbage ?
Har selv ios og kender ingen måde end manuelt slette. |
|
![]() |
|
Alinity ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 20-Oktober-2016 Status: Offline Points: 279 |
Ingen der ved om det er muligt at auto-slette gamle kalender aftaler?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
Mener iPhone selv sletter mine aftaler. Skulle engang tilbage i kalenderen for at se en aftale, og den var pist væk.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Juli-2004 Location: Køge egnen Status: Offline Points: 7191 |
syncer min kalender op mod google
og kan bestemme hvor langt tilbage jeg vil se under ios men aftalerne bliver på kalenderen under google |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |