|
Langsom smarthub på Samsung f8005 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Glazzy76 ![]() Ny bruger ![]() Joined: 13-Marts-2014 Status: Offline Points: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18-December-2016 at 08:01 |
Hej alle
Efter jeg opdaterede mit tv for nylig, er smart hubben blevet sindsyg langsom om at starte op. Når man trykker på knappen står der at smarthub opdateres og det tager tit flere minutter før den kommer frem. Virkelig irriterende at den skal opdatere hver gang man tænder. Det virkede fint inden opdateringen. Andre der har samme problem og nogen forslag til at afhjælpe problemet?? På forhånd tak og god jul ![]() Edited by Glazzy76 - 18-December-2016 at 08:16 |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Joined: 17-November-2013 Status: Offline Points: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noget tyder på at opdateringen ikke bliver færdig.
En lav internethastighed, hvis du fx benytter wifi på dit TV kombineret med andre wifi-tilsluttede enheder kan medføre problemet. Der kan også være fejl i firmwaren. Jeg læste på et tysk forum, at der var fejl på een, men om det er den samme som du bruger vides ikke. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
binne ![]() Super bruger ![]() Joined: 15-April-2009 Location: Vallensbæk, KBH Status: Offline Points: 435 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min far oplever det samme. Fandt du en løsning?
René |
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-Februar-2006 Location: Lund, Sverige Status: Offline Points: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er et kendt fænomen på især lidt ældre Samsung "smarte" TV, vores gør det også, og jeg har prøvet ALLE de tricks man kan finde på nettet :(
De har i øvrigt intet med hverken wifi eller langsomt internet at gøre, vi har 100/100 fiber og tv'et har slet ikke wifi! |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
binne ![]() Super bruger ![]() Joined: 15-April-2009 Location: Vallensbæk, KBH Status: Offline Points: 435 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok, men det var ret hurtigt til at starte med, og nu er det mega langsomt, og timer ud engang imellem.
\René |
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-Februar-2006 Location: Lund, Sverige Status: Offline Points: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, men det skyldes dårlige opdateringer.
Jeg har prøvet at resette vores TV, men synes ikke det hjælper. Men prøv det evt. alligevel. |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-Marts-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 4118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har version 1135 og hvis jeg prøver at opdaterer, så har jeg seneste version.
Jeg oplever ingen problemer
|
|
![]() |
|
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 01-April-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 376 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et 65KS8005 og oplevede også dette fænomen efter et par måneders brug. Jeg har dog fundet ud af, at hvis man sætter TV'et til at vise Smart Hub når man tænder TV'et fungerer den langt hurtigere og mere responsivt, end hvis man selv skal klikke den frem. Irritationsmomentet kommer man hurtigt over :)
|
|
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |