|
Nogen der har set Pana TX-65EZ1000? |
Post Reply ![]() |
Author | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09-Juni-2017 at 10:36 |
Er der slet ikke nogen der har set det nye Pana EZ1000E.?
Af forskellige årsager kommer nok ikke til at se de nye Panasonic OLED lige foreløbig. Seriøs feed back fra andre vil være så velkommen
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Joined: 06-Februar-2007 Location: København Status: Offline Points: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
Det er jeg jo sådan set godt klar over - men fik ingen svar. Så nu prøver jeg en særskilt tråd
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Joined: 06-Februar-2007 Location: København Status: Offline Points: 4378 |
Det kunne jo tænkes, at det ikke var tråden den var gal med, men spørgsmålet eller interessen for TV'et i almindelighed
![]() |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-September-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 9423 |
Manglende interesse skyldes nok prisen.
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Joined: 26-November-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1559 |
Og et komplet uinspireret design samt manglende features. Jeg tror, de får det svært. Konkurrencen er benhård. |
|
![]() |
|
Ellers andre seriøse indlæg?, altså som jeg kan bruge til noget?
Edited by Hother - 09-Juni-2017 at 14:55 |
|
|
|
![]() |
|
New Puma ![]() Junior bruger ![]() Joined: 09-Juni-2017 Status: Offline Points: 22 |
Jeg har set det hos AV Connection i Odense. Jeg kan ikke umiddelbart, se den store billedmæssige forskel i forhold til mit 2016 LG OLED. Lyden fra foden er i min verden ikke overbevisende lidt på samme niveau som mit LG OLED TV der ikke lydmæssigt har kunne sende min Denon på pension. Så det bliver måske svært for Panasonic, at få et markant salg af dette TV med mindre man sænker prisen til LG niveau.
Edited by New Puma - 09-Juni-2017 at 18:46 |
|
![]() |
|
Mange tak, og velkommen til siden
![]() |
|
|
|
![]() |
|
New Puma ![]() Junior bruger ![]() Joined: 09-Juni-2017 Status: Offline Points: 22 |
Velbekomme John
Jeg har bare glemt min adgangskode til mit gamle navn Puma og Hr. Hummlemose har åbenbart ikke haft tid til, at læse min henvendelse om, at få min adgangskode nul stillet som jeg sendte for et par uger siden 😢😢😢 Edited by New Puma - 09-Juni-2017 at 18:41 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |