|
Hjælp til 55" TV |
Post Reply ![]() |
Author | |
BrianH ![]() Junior bruger ![]() Joined: 22-Juli-2016 Status: Offline Points: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16-August-2017 at 16:17 |
Hej med jer 😊
Jeg skal have fat i et 55" TV med et budget på cirka 5000. Jeg er på ingen måde tv-nørd og kommer fra en ældre Samsung 43" plasma, men er lidt træt af den mindre størrelse. Ser kun tv til husbehov, lidt fodbold og film. Hvordan ville I bruge 5000 i den situation, og få mest muligt for pengene? Jeg har haft kig på et Sony KD55XD7005BAEP som Power netop kører til 4444,- Vil I vurdere det til at være et godt køb? Umiddelbart synes jeg jo at prisen virker tiltalende. https://www.power.dk/tv-og-billede/fladskaerms-tv/sony-55-4k-uhd-led-tv-kd55xd7005baep/p-413217/?gclid=CjwKCAjw2s_MBRA5EiwAmWIac6rgOluHpos1ntirUoyhLA-S6rBt1TZB8in-rj1NAurbjhzyh6SwXxoCcPIQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds På forhånd mange tak for input 😊👍 Edited by BrianH - 16-August-2017 at 16:21 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Joined: 16-Juni-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 4760 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Jeg ved ikke hvor du bor? Men i det prisleje ville jeg vente til Power åbner det næste sted og så stå i kø den halve nat for at købe et kø tilbud. Det næste sted bliver måske i Lyngby: Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Januar-2011 Location: Vejle Status: Offline Points: 4283 |
Kig evt på Samsung 6075.
|
|
![]() |
|
BrianH ![]() Junior bruger ![]() Joined: 22-Juli-2016 Status: Offline Points: 37 |
Jeg er ikke lige bosiddende i det område hvor Power åbner nye butikker.
Derudover har jeg heller ikke temperament til at stå i kø den halve nat :) Tænkte bare om ovenstående TV kunne anbefales eller om der var andre modeller i samme prisleje, hvor pengene var givet bedre ud :)
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Joined: 10-December-2006 Location: Esbjerg Status: Offline Points: 1474 |
Køb du roligt det tv. Til den pris, er det svært at slå!
Du kan jo læse brugernes anmeldelser, hvor det ser ud til, de alle er glade og fornøjede. Mon ikke, du også bliver det? Edited by Supergris - 17-August-2017 at 18:40 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |