recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Pioneer kuro
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Pioneer kuro

Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Junior bruger
Junior bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Vestegnen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Pioneer kuro
    Posted: 21-August-2017 at 17:48
Hej derude
Da min elskede Pioneer 50" er ved at stå af slukker af sig selv blinker blåt 8 gange og blir sværer at få gang i igen
Tænkte jeg på om der er nogen der vil ha den evt til reservedele eller hvad ved jeg har evt også en under højtaler til
Den
Hilsen blikkeren
Back to Top
JørgenT View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JørgenT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-August-2017 at 20:28
Originally posted by Vestegnen Vestegnen wrote:

Hej derude
Da min elskede Pioneer 50" er ved at stå af slukker af sig selv blinker blåt 8 gange og blir sværer at få gang i igen
Tænkte jeg på om der er nogen der vil ha den evt til reservedele eller hvad ved jeg har evt også en under højtaler til
Den
Hilsen blikkeren
Lidt langt fra mig, ellers interessant tilbud. Smile
Men har du overvejet reparation?
Det lyder som fejl på 1,8Volt spændingsregulator, som kan købes for nogle få kr fra eBay Kinaland
Der er udgivet en service meddelelse:
som der linkes til på denne side:

Kræver noget omhu og det rette loddeværktøj. Wink

Edit: Links til spændingsregulator

Fra Kina:
Som bare tager laaang tid at få hjem.  LOL

Mvh. JørgenT

Edited by JørgenT - 21-August-2017 at 20:35
Back to Top
Vestegnen View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Vestegnen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-August-2017 at 20:53
Hej jøren tak for info har undersøgt det lidt men orker ikke rigtig men håber der er en eller anden der har mod på det vil sgu være ked af at skulle køre det på genbrugen😩😩
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-August-2017 at 21:20
508 eller 5090?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
Vestegnen View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Vestegnen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-August-2017 at 21:24
Det er 5090
Back to Top
Flmr77 View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flmr77 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-August-2017 at 21:26
Følger med her, meget interesseret specielt hvis bagside layoutet minder om mit Krp-a ( da det passer med indfræsningerne i væggen Smile)
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-August-2017 at 21:41
Jeg skal til København i morgen. Vil godt have det som reservedele, eller hvis jeg kan reparere det, som nyt tv til mine forældre.

Klaus
Back to Top
gigabyte View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gigabyte Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-August-2017 at 13:20
Jeg er meget interesseret i din skærm.
Jeg bor i Roskilde, min store bil er dog udlånt (Svigerforældrene), til Torsdag i denne uge, tror ikke den kan være i en Seat Mee (grin Big smile).

Mvh Rasmus S
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Back to Top
Vestegnen View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Vestegnen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-August-2017 at 17:14
Hej Rasmus venter lige svar fra Klaus hvis han ikke vil ha den er det din vender lige tilbage
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-August-2017 at 17:23
Jeg har vendt kareten vestover og kommer ikke til Sjælland igen lige med det første. Så jeg springer over......

Klaus
Back to Top
Vestegnen View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Vestegnen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-August-2017 at 21:37
Hej Rasmus hvis du vil ha den er den din gi mig lige et praj
Back to Top
gigabyte View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gigabyte Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-August-2017 at 21:40
OK.
Mvh Rasmus
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.