|
Pioneer kuro |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
Vestegnen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Joined: 22-Juni-2015 Location: brøndby strand Status: Offline Points: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21-August-2017 at 17:48 |
Hej derude
Da min elskede Pioneer 50" er ved at stå af slukker af sig selv blinker blåt 8 gange og blir sværer at få gang i igen Tænkte jeg på om der er nogen der vil ha den evt til reservedele eller hvad ved jeg har evt også en under højtaler til Den Hilsen blikkeren |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 21-Marts-2004 Location: 9530, DK Status: Offline Points: 5342 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Men har du overvejet reparation? Det lyder som fejl på 1,8Volt spændingsregulator, som kan købes for nogle få kr fra eBay Kinaland Der er udgivet en service meddelelse: som der linkes til på denne side: Kræver noget omhu og det rette loddeværktøj. ![]() Edit: Links til spændingsregulator Fra Kina: Som bare tager laaang tid at få hjem. ![]() Mvh. JørgenT
Edited by JørgenT - 21-August-2017 at 20:35 |
|
![]() |
|
Vestegnen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Joined: 22-Juni-2015 Location: brøndby strand Status: Offline Points: 30 |
Hej jøren tak for info har undersøgt det lidt men orker ikke rigtig men håber der er en eller anden der har mod på det vil sgu være ked af at skulle køre det på genbrugen😩😩
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19680 |
508 eller 5090?
Klaus |
|
![]() |
|
Det er 5090
|
|
![]() |
|
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 16-Februar-2013 Location: Danmark Status: Offline Points: 249 |
Følger med her, meget interesseret specielt hvis bagside layoutet minder om mit Krp-a ( da det passer med indfræsningerne i væggen
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19680 |
Jeg skal til København i morgen. Vil godt have det som reservedele, eller hvis jeg kan reparere det, som nyt tv til mine forældre.
Klaus |
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 19-Januar-2010 Location: Danmark Status: Offline Points: 543 |
Jeg er meget interesseret i din skærm.
Jeg bor i Roskilde, min store bil er dog udlånt (Svigerforældrene), til Torsdag i denne uge, tror ikke den kan være i en Seat Mee (grin ![]() Mvh Rasmus S
|
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
Hej Rasmus venter lige svar fra Klaus hvis han ikke vil ha den er det din vender lige tilbage
|
|
![]() |
|
Jeg har vendt kareten vestover og kommer ikke til Sjælland igen lige med det første. Så jeg springer over......
Klaus |
|
![]() |
|
Hej Rasmus hvis du vil ha den er den din gi mig lige et praj
|
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 19-Januar-2010 Location: Danmark Status: Offline Points: 543 |
OK.
Mvh Rasmus
|
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |